Malossi_speedfight Member 1 September 2024 #1 Ik heb een stage 6 subframe gekocht voor peugeot en daarmee past een piaggio motor er onder. Ik snap alleen hoe ik dit ophoog blokje moet monteren. Ik denk bij de schokbreker achter maar er zit mega veel speling tussen op carter
Ik heb een stage 6 subframe gekocht voor peugeot en daarmee past een piaggio motor er onder. Ik snap alleen hoe ik dit ophoog blokje moet monteren. Ik denk bij de schokbreker achter maar er zit mega veel speling tussen op carter
bartj HousePaus 1 September 2024 #2 Maak eens een foto hoe je het had zitten? Want heb dit ophoogblokje nog noooooit gezien Upvote 0 Downvote
W WEBRacing Well-Known Member 1 September 2024 #3 Ik denk ook niet dat stage 6 iets levert met de naam van een andere fabrikant er op. Upvote 0 Downvote
bartj HousePaus 1 September 2024 #4 WEBRacing said: Ik denk ook niet dat stage 6 iets levert met de naam van een andere fabrikant er op. Click to expand... Ssp is Stage6 Styling Parts dus is wel stage6 product hoor Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Ik denk ook niet dat stage 6 iets levert met de naam van een andere fabrikant er op. Click to expand... Ssp is Stage6 Styling Parts dus is wel stage6 product hoor
W WEBRacing Well-Known Member 1 September 2024 #5 Ah oke, dat wist ik dan weer niet. Upvote 0 Downvote
bartj HousePaus 1 September 2024 #6 WEBRacing said: Ah oke, dat wist ik dan weer niet. Click to expand... Je kan ook niet alles weten. Als we allemaal wat van elkaar kunnen leren is het prima Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Ah oke, dat wist ik dan weer niet. Click to expand... Je kan ook niet alles weten. Als we allemaal wat van elkaar kunnen leren is het prima