Stage 6 pro replica @ Booster

Migugu

Booster RX Edition
Uitlaat%20Stage%206%20Piaggio%20chroom%20carbon.jpg


Beste,

Ik ben van plan deze uitlaat te kopen (heb een Booster std 50cc, varioring eruit) en ik vraag mij de volgende puntjes af :

* 50cc of 70cc uitlaat ? (Dus CE keur of niet)

* Kwaliteit (Ik neem de Pro Replica Chroom/Carbon versie) ?

* Zitten er veertjes en/of gewichtjes bij ?

* Moet er nog iets veranders worden erna (sproeier etc ...) ?

* Blijft het verbruik hetzelfde (nu : 5.2L/120km) ?


Niet beginnen zeggen dat ik een yas R moet nemen... Ik zit in een zone waar nogal veel politieverkeer is, dus ik zou mijn snelheid beperkt willen houden ... (Nu is enkel mijn varioring eruit, rijdt 60 op mijn teller, wat er nog nipt zou doorkunnen op de rollen)

Mvg,

Michiel
 
Advertisement - register to remove this

* 50cc of 70cc uitlaat ? (Dus CE keur of niet)
ook een 70cc uitlaat heeft een CE keur anders mogen ze niet verkocht worden :)
maar het zal meer een 50cc uitlaat zijn

* Kwaliteit (Ik neem de Pro Replica Chroom/Carbon versie) ?
gewoon goed bijhouden.. droogmaken als hij nat is van regen oid..
weet niet hoe goed de chroomlaag is

* Zitten er veertjes en/of gewichtjes bij ?
vast wel..maar nooit precies de goede.. dus je zult altijd andere moeten halen om te testen..

* Moet er nog iets veranders worden erna (sproeier etc ...) ?
deze moet je idd ook veranderen, dit doe je door er verschillende te testen

* Blijft het verbruik hetzelfde (nu : 5.2L/120km) ?
ligt aan jezelf..
zal miss iets omhoog gaan..
maar je gaat harder rijden, dus meer brandstof vragen
 
* Kwaliteit (Ik neem de Pro Replica Chroom/Carbon versie) ?
gewoon goed bijhouden.. droogmaken als hij nat is van regen oid..
weet niet hoe goed de chroomlaag is

Ik heb al soms gelezen en gehoord dan mensen hun uitlaat inwrijven met 2takt of wd40 ofzoiets, helpt dit veel ?

* Zitten er veertjes en/of gewichtjes bij ?
vast wel..maar nooit precies de goede.. dus je zult altijd andere moeten halen om te testen..

Enig idee welke ik zou moeten steken ?

* Moet er nog iets veranders worden erna (sproeier etc ...) ?
deze moet je idd ook veranderen, dit doe je door er verschillende te testen

Wat gebeurd er als ik dit niet zou doen ?


En btw, zou ik veel aan top winnen ?
 
insmeren met olie oid helpt altijd wel wat tegen de roest.. maar dat komt er op een moment toch wel doorheen ..

je sproeier niet veranderen resulteert in slecht rijden en uiteindelijk het einde van je cilinder omdat je een te arm mengsel krijgt..

en welke rollen e.d. je moet gebruiken is een kwestie van testen..
 
insmeren met olie oid helpt altijd wel wat tegen de roest.. maar dat komt er op een moment toch wel doorheen ..

je sproeier niet veranderen resulteert in slecht rijden en uiteindelijk het einde van je cilinder omdat je een te arm mengsel krijgt..

en welke rollen e.d. je moet gebruiken is een kwestie van testen..


Enig idee welke sproeier dat zou kunnen zijn ? En rollen ook niet ?

Ik ken er namelijk nog steeds niet veel van, dus ik zou het amper kunnen testen ...

Misschien vraag ik wel gewoon of de winkel het doet ... >_<
 
beter van wel , je moet namelijk ook goed gereedschap erbij kopen om de rollen , drukveer en trekveren te kunnen veranderen..

het afstellen is een werkje waarbij je wel moet weten wat er precies gebeurd als je wat veranderd , en hoe je daar op moet reageren.

en voor het afstellen ben je verschillende gewichten rollen nodig , en verschillende sterktes drukveren en trekveren.

en sproeiers..

als je dit niet hebt word het lastig en moet je dus of alles nog kopen , of op de gok wat kopen , waarbij het 9 van de 10 keer niet goed is..
 
dat denk ik niet , hoe kom je daarbij ??

Euroscooters verkopen zelf deze uitlaten , waarom zouden ze dan in godsnaam zo'n uitlaat afraden 8P

Lul gewoon niet zo dom , je bent gewoon onzin aan het verspreidden..

en verder mag je ook weleens een taalcursus nemen VOOR dat je wat zegt , dit is amper te lezen man!
 
Back
Top