This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stage 6 halfpoulie

Dennis

ToetToet
hoi hoi

een vraagje

zijn er al mensen die getest/gereden hebben met de stage 6 halfpoulie betreft piaggo

Ik heb dus iets opgevangen, dat hij een andere vorm heeft als de std versie. en dat deze niet echt lekker is?

ik hoor het graag

ciao
 
Dennis said:
50cc. 70cc, berg van verschil

Ik heb er ook mee gereden op de Storm, Bierkoerier en Pronk rijd er nu ook mee op zn racer....(bijna het hele veld trouwens!!!)

ding is gewoon goed...

- slijtvast door de coating.
- giga licht
- slipt niet meer of minder dan een origineel exemplaar
- vreet geen snaren itt gestraalde originele halfpoullie's.
 
ZipSjezer said:
maar heb je dan ook gekeken naar het vermogen?
als iets licht is hoeft het niet sneller te gaan.

Neen, Ik heb niet gekeken naar het vermogen.. in de racerij draait het namelijk om de vermogensafgifte, het aantal NM's koppel, slijtvastheid & vervangingswaarde en het soepel doorlopen van een machine. (enkel de motorische onderdelen natuurlijk)

Het kan zijn, dat we er een half pk mee verliezen, maar als je daarmee een soepeler lopende machine krijgt, monteer ik hem zeker!
 
melf #50 said:
mina is de stage6 poulie volgens mij zwaarder dan een afgedraaide MHR

bij piaggio heb je er meer aan dan bij mina denk ik (wat gewicht betreft)

Als je bij pia gaat voor minder gewicht aan de krukas ben je met een stage 6 poullie zeker lichter uit . De originele is echt behoorlijk zwaar . Of er vermogenswinst/verlies in zit is alleen te testen op een testbank en of het verschil dan duidelijk zichtbaar zal zijn is ook nog maar de vraag .
 
Ik heb nog wel een evo & std halfpoulie liggen... leen van iemand een stage 6 halfpoulie (of koop er 1 :X 20 euro...) en probeer gewoon het verschil eens tussen die drie zou ik zeggen.