This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

stage 6 halfpoulie wat is er beter aan

Dexie#101

Well-Known Member
wat is er beter aan een stage 6 halfpoulie dan die van polini malossie ? kan iemans mij helpen ik heb al een uur lopen searchenniks gevonden.miss kaniemand een link geven?
 
T enige verschil is dat de STage 6 afgedraaid is. Hij heft geen koelvinnetje, wat de Malossi en Polini's dus wel hebben. Dit zorgt voor minder weerstand op de krukas
 
Minco said:
Maar hij zit er wel bij. En dat bedoelde ik
Stage 6 koop je alleen de halfpoelie, zonder ook maar iets van een fan erbij


tja , je moet het zo bekijken , een stage6 is vrij licht mischien maar denk dat als je een Malossi ventilvar pakt en die afdraaid dat je dan beter uit bent , mja , licht er ook aan wat je er mee wilt doen
 
melf #50 said:
tja , je moet het zo bekijken , een stage6 is vrij licht mischien maar denk dat als je een Malossi ventilvar pakt en die afdraaid dat je dan beter uit bent , mja , licht er ook aan wat je er mee wilt doen


tralalala jammer dat er alleen voor pia geen ventilvar bestaat , en die van polini dieplood weegt, dat zijn al 2 goeie argumenten om een stage6 te pakken
 
De ventilvar, zit bij de Overrange set dacht ik. Je kan hem ook los kopen, maar ik lees dus net een paar reply's terug dat deze niet voor Pia bestaat .
 
tja , zo'n ding is gemaakt om met luchtsleutel vast te zetten...

ik weet dat er op het circuit mensen zijn die zo'n accu tol gebruiken , slaghamerding oid...