Stage 6 cil

• Thread starter Thread starter bobdebouwert
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
B

bobdebouwert

Guest
hey gasten heb net en vast loper gehad.
Nu heb ik bij koopmans tuning zo stage 6 cil gezien en nu vraag ik mij af of er iemand is die hier ervaring mee heeft bij koopmans zeggen ze dat het goede cil's zijn maar dat zou ik ook zeggen als ik ze zou verkopen.
het gaat hiet over een stage 6 racing cil.

Mzzl
8)

Advertisement - register to remove this

Cilinders zijn gewoon goed, ik heb er nu twee gemonteerd en ze rijden allebei nog. en redelijk ook. Iedergeval de racing versie. prijs kwaliteit verhouding zit echt wel goed met die dingen.

?

ja, van buitenkant zijn ze hetzelfde. maar hoe zit het nou met de prestaties? Welke gaat nu beter de stage 6 racing of Athena racing? (beiden vlinder dus) Stage 6 is wel een stuk goedkoper, maar zijn de prestaties hetzelfde of beter? Mzzl

Re: ?

Originally posted by efsane
ja, van buitenkant zijn ze hetzelfde. maar hoe zit het nou met de prestaties? Welke gaat nu beter de stage 6 racing of Athena racing? (beiden vlinder dus) Stage 6 is wel een stuk goedkoper, maar zijn de prestaties hetzelfde of beter? Mzzl

Denk niet dat iemand dat ooit getest heeft.

Re: ?

Originally posted by efsane

Timing ligt iets lager van de Stage 6 , maar hij blijft goed hoor ;)

euhm... als je je standaard cilinder vastnaait, lijkt het me meer dan onverstandig met een ALU cilinder in de weer te gaan.

Mocht je het desondanks noodzakelijk vinden zou ik zeker niet de racing nemen...

en daarmee zijn alle vragen weer beantwoord:)
Mocht je nog iets willen weten wat niet in dat topic staat en ook niet met de search te vinden is, reageer dan maar in bovengenoemd topic.

Status
Not open for further replies.
Back