Stage 6 Carburateur spruitstuk vraag

Status
Not open for further replies.

RogerP

ENFORCER
ik heb een Stage 6 Carburateur 21mm. PWK type met Powerjet bestelt,, met daarbij een Stage 6 Spruitstuk & Membraankit (minarelli)

gaat dit passen??

doe ik hier goed aan??

Opmerkingen wat ik nog zou moeten doen??

welke setup ga je rijden dan??
"-Stage 6 Cilinderkit 70 cc. Racing
-Krukas power 1 racing
-"Bovenstaande carb dan"
-Polini G2 Koppeling
-Polini speedcontrole vario.
-Yasuni c20

subframe is gewoon stnd. niks is er nog in me blok aangepast of iets.
 
Advertisement - register to remove this

ik zou de speedcontrol iig inruilen voor een MHR exemplaar , en nog een andere overbrenging erin zetten.

als je de goeie diameter aansluit rubber hebt besteld gaat dit passen
 
bij dat spruitje kun je allerlei maten rubbers bestellen, je meot even kijken wat er std bijzit, anders even voor een paar euries een andere halen. ik zou ook idd die speedcontrol en die koppeling ruilen voor malossi spul. een flyclutch en een multivar zou al veel beter zijn, die speedcontrol heeft bij vele veel dipjes en die 2g koppeling wil nog weleens krom trekken, laatst nog met eigen ogen gezien @ testbank
 
Anders gewoon ff de aansluiting van de cabbie stuk afdraaien.

Die is namelijk enorm groot voor een 21 mm carb, kan een heleboel af gehaald worden zonder problemen.
 
EGT said:
Anders gewoon ff de aansluiting van de cabbie stuk afdraaien.

Die is namelijk enorm groot voor een 21 mm carb, kan een heleboel af gehaald worden zonder problemen.


ook voor stage6 spruitstuk? , want het rechte spruitstuk voor minarelli van malossi is namelijk weer groter
 
melf #50 said:
ook voor stage6 spruitstuk? , want het rechte spruitstuk voor minarelli van malossi is namelijk weer groter


kijk, bij de carb staat dit

Stage 6 carburateur 21mm.
Uitgevoerd met powerjet.
Op basis van de PWK gemaakt.

Hoofdsproeier 95.
Stationairsproeier 40.

Afmetingen aansluitingen:
Inlaatkant 34mm.
Filterkant 49mm.

Spruitstuk Minarelli horizontaal
Een aansluiting van 32mm Stage 6 spruitstuk rubber past op deze 21mm carburateur. Deze rubber kan dus in combinatie met een stage 6 spruitstuk & membraan kit.

en bij Stage 6 Spruitstuk & Membraankit Minarelli Horizontaal staat

nix.. ze verkopen nu iets anders.. :+.. maar heb het wel bestelt..en als die nog steeds leverbaar is.. (dus met de bestelling meegaat.. "Stage 6 - Teflon Spruitstuk rubber 32mm. - voor Spruitstuk kit ")..
(stel dat ze die kit niet meer leveren, welk spruitstuk moet ik dan nemen?) (een rechtspruitstuk)

b.v deze "Spruitstuk + Membraan race Minarelli Horizontaal"

Spruitstuk inclusief 6 kleps membraan - race uitvoering.
Diameter spruitstukrubber is 32 mm.
Passend op Minarelli Horizontaal


Om een lang verhaal kort te maken..

Carb+Spruitstuk KIT.. = goed.. maar moet een 32 mm spruitstuk rubber op

Is spruitstuk kit ook al niet meer leverbaar? dan een Spruitstuk inclusief 6 kleps membraam - race uitvoering 32 mm nemen?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top