Stage 6 77cc am6 setup

S3baass

New Member
Hoi, ik heb sinds kort mijn Rieju SMX helemaal opgeknapt. Nou heb ik vandaag het eerste testrondje gemaakt maar ik was echt niet tevreden met hoe hij reed. Hij lijkt niet op toeren te komen en als ik eenmaal in de powerband zit dan stottert ie en lijkt ie gelijk tegen de toerenlimiter te zitten

Wat voor sproeier raden jullie aan?
Setup nu is:
Stage6 77cc BigRacing
21mm dellorto phbg ds racing (sproeier wat er nu in zit moet ik morgen bekijken)
doppler endurance krukas

ik heb een voca cross 80/90 uitlaat, waarom een 80/90 op 77? ik kon de uitlaat voor flink weinig op de kop tikken en ik las overal dat de stage6 77cc in principe goed kan werken op een 80/90 uitlaat.

Ik weet niet zeker wat voor membraam enzo, maar als het goed is een malossi membraam

Wat voor sproeier zou het beste erbij passen, rijd met powerfilter.

Als jullie meer nodig hebben laat maar weten, gasnaald zit op de hoogste stand en bougie was vrij donker en nat. Heeft lange tijd (voornamelijk inrijden) met 1:40-45 gereden en sinds mijn bezit alleen nog 1:50. Zie foto van bougie voor meer duidelijkheid
Post automatically merged:

Foto van bougie komt morgen^^
 
Advertisement - register to remove this

De 77cc stage6 valt onder een 80cc (=50mm, 80cc's zijn niet precies 80cc) dus om je uitlaat hoef je je geen zorgen te maken. Het klinkt alsof je sproeier te klein is dus ik zou een sproeiersetje kopen waar de sproeiers net iets groter zijn als die er nu in zit.
 
Back
Top