Stage 6 50cc snel....

Status
Not open for further replies.

scootergek1986

speedfreak
huuuuj,

vraagje :

hoeveel PK geeft een Stage 6 50cc snel voor mina hor.

en nog en vraag :

hoeveel sneller is een 50snel vergeleken met een 50 origineel.


laat wat van je horen..


(alleen mensen met verstand)
 
Advertisement - register to remove this

bestaat er ook een 50cc sloom dan :?

een beetje stomme vraag eigenlijk (ook gezien hoe lang je hier al op het forum rondhangt) , hoeveel pk's een cilinder heeft , dit heeft met heel veel dingen te maken , o.a. wat voor onderdelen worden er nog meer bij gebruikt , hoe word het in elkaar gezet , wat zijn de staat van de onderdelen , hoe goed word het afgesteld etc.

maar dan nog , geen enkel blok loopt hetzelfde , dus hier kan simpelweg geen antwoord op gegeven worden.

er zullen ongetwijfeld mensen zijn die er niet meer dan 3 pk uit halen , terwijl er ook mensen zijn die er wel 18 pk uit zouden kunnen halen mischien..

over de snelheid , het kan zijn dat deze cilinder niks sneller loopt , met de juiste snelheid zal het wat sneller lopen maar verwacht geen wonderen..

een vlinderpoort lijkt leuk , maar als de poorthoogtes nergens op lijken heb je daar helemaal niks aan..

imo heb je weinig aan zo'n cilinder om sneller te gaan dan je std (al vrij snelle) cilinder.
 
joa snap ik melf maar ook al surf ik al lang op dit forum dan nog heb ik geen verstand van een Stage 6 50 snel snappie.

ik heb al meerdere sprintscoots gehad maar dan nog geen mina hor . snappie.
het is een gewone straatscot die ik heb en ik mag er van me pa niet aan sleutelen.

hij loopt nu echt bagger terwijl er een 17,5 een malossi vario / poulie / snaar een hebo race koppeling en een leovinci TT onderligt.

naja ik ga gewoon w8en totda ie weer loopt met de nieuwe cilinder. ik pm je nog wel hierover joa Melf.

laterrrr
 
mja , een leovinci TT is natuurlijk ook geen topuitlaat , en een 17,5mm voegt zo goed als niks toe , een malossi vario en snaar ook niet. en de koppeling doet niks anders dan aangrijpen en weer loslaten , alleen kun je mooier afstellen dan met een std koppeling.

ik zou als aller eerste de TT dumpen en daar een goeie uitlaat voor in de plaats nemen , ook de afstelling is zeer belangrijk , daar kun je ook veel winst mee behalen alleen neemt dat wat tijd in.
 
noja melf dit antwoordt slaat alles , ik denk dat ik beter niet naar je kan luisteren maargoed.

ik kom er wel uit

laterzzzzzzzzzz
 
dus kortom , de waarheid mag je niet vertellen :?

ik geef dus gewoon niet het antwoord wat jij WILT horen ;)
 
Sommigen willen het gewoon niet horen denk ik, melf, hij geeft zelf aan dat het bagger loopt, maar het ligt niet aan zijn onderdelen....
 
Ja ik snap beiden partijen... Met wat hij nu heeft kan je het ook soepeltjes laten lopen als je tijd in de afstelling steekt...
 
Ik zou niet weten wat hier niet aan klopt, aangezien een koppeling vrijwel niks uithaalt op een standaard setup.
Een 17,5mm zal hoogtens de gasreactie verbeteren.
Een malossi vario zal natuurlijk beter presteren dan een originele, maar echt niet ( veel ) meer dan een andere 'goedkopere' vario en die snaar + poulie boeit dus geen ruk.

Dus wat zou er nu niet aan kloppen? ;)

IMO kun je ook VEEL beter een andere uitlaat zoals een yasuni R kopen, aangezien dit veel meer uithaalt dan een Stage6 + die leovincie uitlaat :)
 
joa snap ik melf maar ook al surf ik al lang op dit forum dan nog heb ik geen verstand van een Stage 6 50 snel snappie.

ik heb al meerdere sprintscoots gehad maar dan nog geen mina hor . snappie.
het is een gewone straatscot die ik heb en ik mag er van me pa niet aan sleutelen.

hij loopt nu echt bagger terwijl er een 17,5 een malossi vario / poulie / snaar een hebo race koppeling en een leovinci TT onderligt.

naja ik ga gewoon w8en totda ie weer loopt met de nieuwe cilinder. ik pm je nog wel hierover joa Melf.

laterrrr
Leovinci eraf. 5 gram rollen 68 sproeier blauwe Polini drukveer Piaggio v snaar en Jasuni R..90 km op de teller en orginele luchtfilter.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top