Stadswouten LOL!!!!!!

Rolf

Well-Known Member
whoehahhahahahahahahaha. ik ben gisteren achterna gezeten door zogenaamde stadswachten!!!!! vet cool!
Ik reed bij mij in de buurt rond, en die lui kwamen ergens een zijstraatje uit. Aangezien ik met een kale scoot zonder kappen en plaatje maar MET leuke 70cc sound
biggrin.gif
biggrin.gif
reed, schreeuwden ze tegen me dat ik moest stoppen. ik dacht, dit wordt leuk. dus ik stoppen totdat ze vlakbij me waren. toen ging ik rustig 30/35 rijden terwijl zij op hun Peugeot Foxjes met 25 achter me aan knalden. Wat cool! zij er plat op, toen gingen ze zeker wel 30! ik ze nog een beetje pesten en die woutjes maar schreeuwen, zo mooi! echt, ik heb nog nooit zo gelachen! na 5 minuten ben ik maar gas gaan geven, omdat ik toen wel eens naar huis wilde...
wat een rit zeg...
LOL

------------------
SR Max Biaggi, Polini Corsa70cc, 21mm DO, TR Competition krukas, MHR vario, 2G koppeling, nog op zoek naar een nieuw pijpje

[This message has been edited by SR-Fanatic (edited 24 February 2001).]
 
Advertisement - register to remove this

jah de stadswacht dat benne de echte bikkels !!! doet me denken aan de stadswacht van dat programma Live Opgenomen
biggrin.gif
jammer da ze da niemeer uitzenden eej !
 
hier in groningen hebben ze een imitatie wouten(apen)pak aan en rijden ze op een supa geile peugeot fox. die lui kun je echt heel leuk pesten.
 
je zal raar staan te kijken als de politie in Leek straks met 250 cc crossmotoren achter je aan gaat
frown.gif
frown.gif
dan heb je een probleem,maar die stadswachten zijn idd zeer grappig
smile.gif
smile.gif
 
Tering...............wat lach ik me rot om deze topic
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Stadswouten, Peugeot Fox 25km/h, schreeuwen....
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Jammer dat ik zoiets nooit meemaak in dit saaie Amsterdam
 
Alleen dan trap je lol met hun, en kunnen ze odnertussen de centrale van de politie wel berieken die effe speicaal voor jou de weg waar je heen gaat gaan blokeren of je ff komen ophalen emt superagent en zijn 500cc Bmbubbeljoe.

SvR
 
he carma, hebben ze die dingen al? het was vlakbij mijn huis, dus gevaar liep ik niet. gewoon ff op snelheid een omweggetje nemen, en ik kon thuis verder lachen.
1 keer raden wie ik vandaag in een dorp vlakbij ons tegen kwam terwijl ik op een citta reed? juist.. het waren alleen niet dezelfde, en dit keer reed ik ook op zo'n snordebielenbak. moest ff 20km rijden om me cilinder te laten honen, nou ik was zowat bevroren toen ik na 3 kwartier er eindelijk was...
 
nee, ik bracht de cilinder van me scoot weg, en had ff een citta geregeld als vervoermiddel. cilinder komt donderdag weer.
 
Originally posted by Shirley:
Daniel, jij vind Amsterdam saai???
Nou dan moet je s naar Lelysdorp komen joh!
Shirley.

In Lelystad worden er nog races gehouden
smile.gif


Alleen dat is wel jammer van hier, de politie "jaagt" gewoon op scooters hier, met van die Yamaha XT 500cc motoren
frown.gif
Nooit die stadsdebielen op Foxjes ofzo, maar wel politie op Sliders
biggrin.gif
En in Amstelveen politie op Derbi Predators met een Leovinci SP3
eek.gif


Greetz
rolleyes.gif
 
Ja, ok dat is misschien wel zo maar ja daar heb ik toch geen last van.
Lelystad is gewoon heel saai, nix te beleven en zo.
 
eej
hier rijden ze met pugeot vivacity snor dingen rond, ze kunnen wel hele 40 km rijden
smile.gif
) maar ja wie wouden ze ermee pakken citta's ofzo lijkt me of zielige fietsers
 
In Eindhoven zul je het ook niet vlug meemaken.
frown.gif


maar een motor wel als je een beetje pech hebt
frown.gif
frown.gif


------------------
GRtz RunnerFreak

Runner "Dark Dream" 1997 , gehoonde 50cc, TOP.95 KM/h met originele uitlaat (wel op teller)
 
haha .. hier in friesland hebben ze allemaal van die **** motors dan kun je et wel vergeten en vooral als je net zoals mij 90 rijd.

Jammer dat ze hier niet van die snorfietsjes hebben kon ik ook nog es wat lol hebben
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
Back
Top