ST.net Stunt Team goes crazy...

Prachtig!!!
Ik was er vorig jaar ook en zal er dit jaar ook zeker weer bij zijn!
Ik wil het stunt team wel eens in actie zien 8)

:W
 
Ik kom voor AC Farias :p, Inne nogmaals een compliment voor je superwerk en dit zijn dan je beloningen he. Veel succes en ik zou Glenn nog een paar trappen onder ze kont geven zodat hij nog idiootere dingen zal doen.
 
Gefeliciteerd Inne!!

is het niet mogenlijk om de terugvering van de gaskabel te stoppendoor iets bij de carburateur te fixen?
veer weghalen, kabel vastlijmen aan gasnaald, eventueel iets stijvere gaskabel nemen.
 
Originally posted by MHoeven
Gefeliciteerd Inne!!

is het niet mogenlijk om de terugvering van de gaskabel te stoppendoor iets bij de carburateur te fixen?
veer weghalen, kabel vastlijmen aan gasnaald, eventueel iets stijvere gaskabel nemen.

hebben we al aan gedacht, maar het moet makkelijk bedienbaar enzo zijn...
't is moeilijker dan het lijkt :/
 
ik kom ook zeker ff een kijkje nemen is niet zo ver weg.


en je had op die oude puchies toch ook van dat steekgas gewoon zon dingetje net zoals de choke als je die naar beneden haalde dan bleef ie hangen (heb je op motoren ook) ik zou een sbij een motorzaak vragen.


wie zit er eigenlijk allemaal in dat stuntteam of izjn dat geen lui vant forum
 
trouwens, motorport rockanje organiseerd over een tijdje weer van die historische races.
en ieder jaar laten ze dan racers van tegenwoordig meerijden.
2 jaar geleden bv supermotard, vorig jaar scooters, dit jaar de aprilia cup.
wat ik begreep van een maatje van me die er een demo met ze 125 geeft willen ze nog meer demo´s enz omdat het dit jaar 2 dagen achter elkaar is.
misschien is het een leuk idee om eens een belletje aan motorport rockanje tegeven.
vorig jaar stond er het meeste publiek langs de baan toen de scooters reden hoorde ik ( meer dan 6000 man ).
 
Originally posted by robbepop
trouwens, motorport rockanje organiseerd over een tijdje weer van die historische races.
en ieder jaar laten ze dan racers van tegenwoordig meerijden.
2 jaar geleden bv supermotard, vorig jaar scooters, dit jaar de aprilia cup.
wat ik begreep van een maatje van me die er een demo met ze 125 geeft willen ze nog meer demo´s enz omdat het dit jaar 2 dagen achter elkaar is.
misschien is het een leuk idee om eens een belletje aan motorport rockanje tegeven.
vorig jaar stond er het meeste publiek langs de baan toen de scooters reden hoorde ik ( meer dan 6000 man ).

goed idee !
thnx !
 
Originally posted by Razma
hebben we al aan gedacht, maar het moet makkelijk bedienbaar enzo zijn...
't is moeilijker dan het lijkt :/
Is een typhoon gashandle zonder splitter in de kabel geen optie?
 
het optreden gisteren was leuk :)

niet zoveel volk, maar wel lekker tussen professionals als little laugh www.littlelaugh.com uit Brazilie, Schwantz enzo..

we komen ook met foto's in het Duitse Magazine Fighters én we zijn uitgenodigd door die organisatie voor gratis een stand op FighteRama, de grootste Duitse motorshow voor tuning etc + optreden stunt team !!!
 
Back
Top