ST.net Schoolagenda 2005-2006

Razma

Well-Known Member
Wacht nog tot begin juni met een schoolagenda kopen.... want dan zal de enige echte st.net schoolagenda bij je dealer liggen !

Interviews, vette race/meeting/cross/special foto's, meeting agenda, leuke spelletjes enzo enzo... 192 pagina's fullcolor !!

... en mogelijk gemaakt dankzij veel importeurs en dealers...

-:-
 
Advertisement - register to remove this

vet!! maareh..bij alle dealers of alleen op aanvraag? enne..wat zal die zo ongeveer gaan kosten?..( niet dat dat er toe doet ofzo want ik koop em toch wel O-) )
 
woutersalad said:
vet!! maareh..bij alle dealers of alleen op aanvraag? enne..wat zal die zo ongeveer gaan kosten?..( niet dat dat er toe doet ofzo want ik koop em toch wel O-) )

Bij meer dan 100 dealers in NL en online ook.
9,95 advies verkoop. Proff kwaliteit bij erg bekende drukker :)

maar ik ga de komende twee weken nog heel intensief aan de slag met de afwerking !
 
Enrico@Sprinter said:
Ik ook, alleen gebruik ik geen agenda meer maar ik wil hem gewoon voor de heb :p

je wil gewoon je scooter dan showen aan iedereen zeker ;)

Er staan veel forumpeepz in bij de meetings, leuke foto's van de sprints etc. Voor de oldschool peepz dus veel kans dat je jezelf tegenkomt 8)
 
Razma said:
Bij meer dan 100 dealers in NL en online ook.
9,95 advies verkoop. Proff kwaliteit bij erg bekende drukker :)

maar ik ga de komende twee weken nog heel intensief aan de slag met de afwerking !

super!! dan zal ik die dealer bij ons ook eens even een schop onder de kont geven, dat ie em binne moet halen :p
 
ik haal um ook zeker !, ben wel van belgie, enige mogelijkheid om hem op te sturen ? ken er nog wel van deze streek die 1tje zouden willen hebben, alles in 1 pakketje mssn ?
 
cb-dude said:
ik haal um ook zeker !, ben wel van belgie, enige mogelijkheid om hem op te sturen ? ken er nog wel van deze streek die 1tje zouden willen hebben, alles in 1 pakketje mssn ?

Ik kan wel ff wat regelen hoor, no problemo :)
Maar dat komt dan wel...
 
Back
Top