| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Erwin. said:
Moet die van mij wel is een keer op een meeting komen staan 8P. Geen zin in al dat gedoe met aanhangers of busjes. Hij is opgebouwd, nu vind ik het wel even best. Eerst maar is sparen voor motorrijbewijs + Pak + Motor.

Hij is opgebouwd? Pics?... Beter maak je hem helemaal af voordat je gaat sparen voor de motor enz anders heb je er nog geen plz van :).
 
Ik vind hem nu af hoor :). velgen ff laten coaten en dan is het wel best geweest. Sbo doe ik toch niet aan mee. Misschien volgend jaar wel. Ding staat niet in de weg en ik kan tussendoor mijn motorrijbewijs wel gaan halen.
 
Het ga je goed erwin :p khoop datk um keer int egt kan bewonderen, die kleur vind ik persoonlijk EGT vet :)
 
Erwin. said:
Ik vind hem nu af hoor :). velgen ff laten coaten en dan is het wel best geweest. Sbo doe ik toch niet aan mee. Misschien volgend jaar wel. Ding staat niet in de weg en ik kan tussendoor mijn motorrijbewijs wel gaan halen.

Je binnenkappen dan? Ik bedoel ook dat je je laatste dingen laat spuiten en coaten etc. Daarna kan k me voorstellen dat je gaat sparen voor je motorrijbewijs.
 
DG SF2 said:
Je binnenkappen dan? Ik bedoel ook dat je je laatste dingen laat spuiten en coaten etc. Daarna kan k me voorstellen dat je gaat sparen voor je motorrijbewijs.

HEeft allemaal geen haast :p... Komt wel goed jonge, elke meeting die ik af KAN gaan met de phantom zal ik afgaan :p
 
HGS wig en flens :), lekker brakke pic :p

attachment.php
 
Erwin. said:
Ik vind hem nu af hoor :). velgen ff laten coaten en dan is het wel best geweest. Sbo doe ik toch niet aan mee. Misschien volgend jaar wel. Ding staat niet in de weg en ik kan tussendoor mijn motorrijbewijs wel gaan halen.

Toch verliefd geworden op de fiets van Nick:#

Hoop m snel te zien puntje!
 
Hmmz, zaterdag toch maar aanwezig @ meppel, en ws @ lely ook wel aanwezig. Alleen nog even vervoer voor scooter regelen, ik ben er iig :p
 
sprintspeed said:

Gezien.

Ik hoop nu btw toch echt een keer vervoer te kunnen regelen anders is het over en uit met de phantom :p. Kan er nergens mee rijden en om em nou alleen te hebben om naar te kijken is ook niks.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top