| SSR | Punt Designed B² Phantom

Status
Not open for further replies.
Egt vet maar die tyraps zijn wel erg fout ;)
Alles ziet er mooi uit zo maar dat stuur is lelijk vind ik..
En worden de binnenkap orgineel mat, of glansend??
 
Ik spuit em ws mat zwart, of ik koop een nieuwe binnenkap.

BTW: DIE TY-WRAPS ZIJN MAAR VOOR TIJDELIJK !!!!!!!!!!!!!

En stuurtje vind ik zelf ook niks aan })
 
Idd, die ty wraps, zoals ik al zei, je had ze gewoon mee moeten laten spuiten ..... +pippi+. Nee lijkt me nu wel duidelijk dat die eraf gaan . :rolleyes:
Ik zie je morgen, word weer gezellig denks :7
 
Ik doe weer ff een maand rustig aan, boete gehad met de auto van 94 euro :p. Kan ik nou net niet hebben :rolleyes:

Voorvork is onderweg, tevens een voetenplank die heel is.
Ik moet nu nog een tankje.

Ook moet ik een ringetje voor tussen mijn deltaclutch en wingbell. Iemand die toevallig liggen?? Zijn bijna nergens te krijgen @ dealers. Weet wel dat ze er van malossi zijn? iemand die ze te koop heeft of even op wil meten???
 
Voorvork:p? zkr een monoarm 8P
En die ringetjes zijn echt wel bij een goede dealer te vinden.
 
Ik heb gewoon zelf een ring gepakt en getuned :p
Volgens mij waren dit de maten:
3mm dik, buitenmaat 39mm binnenmaat min. 34mm

Je kunt evt. ook 2 ringetjes van 1,5mm dik bestellen via je malossi dealer onder art. nr. 06-9845.B
 
Manta said:
Ik heb gewoon zelf een ring gepakt en getuned :p
Volgens mij waren dit de maten:
3mm dik, buitenmaat 39mm binnenmaat min. 34mm

Je kunt evt. ook 2 ringetjes van 1,5mm dik bestellen via je malossi dealer onder art. nr. 06-9845.B

Dat past dus niet he x| , ik bedoel ws een ander ringetje. Komt op het lager van je poulie te liggen. die is max 21mm breed geloof ik.

@ Sven, no way dat ik mono-arm ga rijden :p, kamikazedingen. Gewoon phantom vork.. De derde alweer :p
 
Als je nu maar geen salto's gaat maken erwin,denkt aan jesse:p :W zonde van het kappenwerk ;)

succes met de afwerking ;)
 
Sviz. said:
Als je nu maar geen salto's gaat maken erwin,denkt aan jesse:p :W zonde van het kappenwerk ;)

succes met de afwerking ;)

:# Bandje had teveel grip :p

@ Servien: Thnx :love:
 
Sviz. said:
Als je nu maar geen salto's gaat maken erwin,denkt aan jesse:p :W zonde van het kappenwerk ;)

succes met de afwerking ;)

En maar blijven ouwehoeren dat het gas bleef hangen he :D :D

Komt goed Erwin ziet er allemaal zeer strak uit, vooral die achterkap, om te kwijlen.
 
Jesse@SR said:
En maar blijven ouwehoeren dat het gas bleef hangen he :D :D

Komt goed Erwin ziet er allemaal zeer strak uit, vooral die achterkap, om te kwijlen.

Je had klotestandaardgas :#.

Heb net pakketje van Zjaakie binnengekregen :). Voorvork, remhendel en voetenplank +ralf+

Nu maar is een keer mijn frame in de lak zetten :p. En alles goed opbouwen.
 
Ziet er erg netjes uit man egt respect die lak wil je der bijna aflikken gewoon:p.... over dat ringetje van malossi is ie 2 mm...ik moest zelf ook een ringetje maken die is 3 mm dik en m'n koppeling die grijp het huis gewoon helemaal... dusja moest het ringetje maken van een oude kettingspanner van een puch :W egt gaar maar hij doet het...;)

veel succes verder!!..

Greetzzz....Mike
 
zeer vet :) netjes afgewerkt man, alleen die wielbasis.. lijkt een stuk korter dan een normale phantom. stuurtje vind ik wel vet zo. m-stuurtjes :D
ben benieuwd of je geen auowheely problemen krijgt.. ga zo door

mvg, wieger
 
Ik snap niet wat jullie allemaal zeggen over die wielbasis en mijn vork... Dit is allemaal gewoon standaard, misschien komt het omdat die verlaagd is van voor en achter aardig hoog staat ;). ga nog kijke voor een spatbord, weet alleen niet wat er mooi op staat.
 
ik zie ook niet zoveel verschil met een 'normale' voorvork
firefox spatbordje zal wel vet staan denk ik.

kan je m niet weer bij interscoot zetten dan kan ik m een keertje in t echt bewonderen:p
 
Voorlopig hou ik em even thuis op mijn kamer :p. Niet zo'n zin om em bij interscoot neer te zetten (dat heeft z'n redenen).
 
Erwin. said:
Ik snap niet wat jullie allemaal zeggen over die wielbasis en mijn vork... Dit is allemaal gewoon standaard, misschien komt het omdat die verlaagd is van voor en achter aardig hoog staat ;). ga nog kijke voor een spatbord, weet alleen niet wat er mooi op staat.

ik zei ook: "het lijkt" ;) zal inderdaad dus komen door het verlagen en verhogen, niet dat dit wegneemt dat de wielbasis daardoor iets korter wordt.

mvg,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top