sscooter valt telkens om met zijstandaard

boa666

Well-Known Member
mijn sf2 is nu 2 keer omgevallen ik hem een zijstandaard die vanzelf weer inklapt,wie heefd dit ook gehad ,en wie weet er een oplossing voor.moet zeggen het waajde wel hard
 
Advertisement - register to remove this

je zet hem op de standaard en hij gaat er vanzelf af?
iig meestal hebben ze 2 veren erop zitten haal er eentje af dat zou kunnen helpen.
en misschien kan je hem nog wat verstellen zodat hij wat schuiner staat.

Mvg,
 
Vreemd, mijne blijft wel gewoon staan. Weet je zeker dat je hem goed hebt gemonteerd ?

Ik doe altijd als ik hem op de standaard zet hem tot het moment dat ik hem heb neergezet wegduwen (die standaard) dat hij helemaal zo ver mogelijk naar de voorkant van de scooter staat. Dus niet half half.

Beetje lastig uitleggen maar hoop dat je er iets van snapt :p Haha
 
mijn sf2 heeft dit probleem ook niet. Vreemd :$

maar daar heb jij natuurlijk niets aan.
kun je misschien wat beter uitleggen wat er met de standaard gebeurt als je scooter valt.
dus of de standaard naar voren klapt of dat de veren de standaard onder je scooter weg trekken of wat er dan ook maar gebeurd.
 
mijn sf2 is nu 2 keer omgevallen ik hem een zijstandaard die vanzelf weer inklapt,wie heefd dit ook gehad ,en wie weet er een oplossing voor.moet zeggen het waajde wel hard


Maak even een foto van de scooter als tie op de zijstandaard staat.

Als je scooter niet schuin genoeg of te schuin staat, kan die omvallen door harde wind.
 
Back
Top