SR viper LC voor project of heropbouw

Status
Not open for further replies.

zjaaakie

LC Viper in progress
Hoogstwaarschijnlijk verkocht...volgende week wordt het afgehandeld. Zo niet... horen jullie van me:)

voor de liefhebber
PS... nee ik stop niet met mijn eigen project:) Dit heb ik over en ik heb geen tijd voor twee vipers ... en dat vind ik zonde van deze scooter

Ik meldt speciaal dat deze advertentie voor de liefhebber geldt omdat:
- hij gaat niet in onderdelen weg
- hij gaat niet tegen een weggeefprijs weg
- hij gaat niet weg om alsnog als donorscooter te worden gebruikt

Waarom niet?
Omdat dit model scooter intussen zeldzaam wordt en ik niet wil dat bijvoorbeeld de kappenset gebruikt wordt om een AC viper optisch te leuken. Dan is er namelijk weer een LC viper minder en dan hou ik hem liever zelf:).

Ik zou graag zien dat iemand dit ding netjes gaat opbouwen tot een fatsoenlijk project of voor mijn part tot een nette gerestaureerde viper.

Ik ga hier niet omschrijven wat ik exact allemaal heb maar ik kan je in feite een complete viper leveren excl. kabelboom.
Mensen die echt serieuze interesse hebben mogen mij een pm sturen met msn of iig mail adres, dan kunnen we verder overleggen wat je precies wilt overnemen.

Minimale overnamen bestaat dan uit: frame, vork, wielen, kappen, buddy+bak
In overleg heb ik er veel meer onderdelen bij...

Ik plaats hieronder een foto van het frame en een paar kappen (ik heb de meeste dubbel. De vork is intussen verkocht, ik heb originele vorken!).

ALLES ligt uit elkaar dus reageer alleen als je de kennis hebt en de tijd ervoor wilt nemen! Het frame moet gestraald en gecoat worden, misschien kan ik daarin nog iets betekenen voor een leuke prijs...
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top