This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

SR Viper AC naar LC

DeAm_$®

Well-Known Member
Hey is had ff wat vragen, ik he namelijk een sr viper AC maar ben al lang opzoek naar een sr Stealth ofzo ook omdat die watergekoeld is en die is veel mooier maja ben er zo'n beetje wel achter dat dat niet gaat lukken dus ik zit erover te denken om mijn scooter om te bouwen naar LC omdat ik hem wat harder wil late lopen andere cillinder enzo en dan lijkt t me beter om een watergekoelde te hebben.
dus mare daarom had ik ff de vraag of je op het normale frame (en subframe) van een sr viper ook een sr max biaggi blok erop kan gooien en dat je dan alleen nog ruimte moet maken voor het rad enzo en dat je dan een andere horiz cillinder enzo erop zou kunne gooien enzo, en wat zou ik dan nog meer moeten veranderen aan me sr kwa onderdelen als het eventueel mogelijk is???????????
Alle reacties zijn welkom.
alvast bedankt

greetz, mitchel

Blok zal waarschijnlijk zo schuin naar voren komen te hangen (als het al kan) zodat het elke keer bij de drempels blijft hangen
Horizontaal blok heeft de ophangpunten namelijk aan de bovenkant en bij een vertikaal blok zitten ze aan de voorkant zitten

nee, ik dacht ook dat een max biaggi subframe wel op een viper zou passen, maar het past dus echt niet.. best jammer wel, je zal toch echt moeten gaan lassen en slijpen/zagen om tot een goed werkend resultaat te komen.

je moet idd slijpen en lassen en dergelijke..ik ga bij mijn yamaha slider nu ook een horizontaal blok er onder zetten(LC)....(ouwe blok is naar de tering:S..maar horiz LC loop weer mooier)

greetz