Sr velgen onder Neos

NeosXtremeTuner

Well-Known Member
Yo! ik Heb geprobeert om een Aprillia sr voorvelg onder men neos te steken, maar dit lukt niet om wille van de draadstang die te klein is voor de lagers. Zijn er lagers te krijgen die dezelfde buitenmaat hebben maar met binnenmaat 10mm? Weet iemand de prijs hiervan en de juiste nr. of afmetingen van de lagers zodat ik ze kan bestellen. Voor de rest moeten er gewoon maar busjes gemaakt worden om de opening tss de velg en de voorvork op te vullen zeker? Greetzz, Rob
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb het ook gehad onder mijn Neo's. Ik heb gewoon de originele wielas gebruikt en daaromheen een buisje gemaakt die aan de binnenkant van de velg zat zodat het diameterverschil opgevuld werd zeg maar. Om de afstanden tussen de velg en je voorvork op te lossen, moet je idd busjes laten draaien oid. Let er wel op dat ook je remklauw iets meer naar binnen komt te zitten. Ik had hierbij het probleem dat ik de remschijf niet in het midden van de remklauw kreeg. Maar iig succes ermee, tis een leuk klusje :)
 
Ik zat ook met dit zzelfde probleem. Ik had mn nieuwe neos lagers gekocht,die passen op je orginele as (duh). Alleen de neos lagers zijn kwa diameter aan de buitenkant groter dan sr lagers. Dus heb ik de sr lagers eruit geramt en de velg uit laten draaien zodat er neos lagers in passen. Ik heb toen een nieuwe spacer laten draaien en opvulbussen om de velg te centreren.

Hier mn perso @ sf daar staat t nog een keer uitgelegd.

http://www.scooter-freaks.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=36034
 
Back
Top