sr troubles

DeReK

Well-Known Member
ey

K heb een sr uit '98 is een omgebouwde www ac tot lc. Ik heb pas een nieuwe cilinder erop gezet met een nieuwe carb. maar hij doet heel raar. Stationair draait ie gewoon maar zodra je gas geeft komt ie moeilijk van z'n plaats en stottert ie. hij reageerd ook nie goed op stationairstelschroef, op luchtstelschroef reageert ie wel maar nie goed genoeg. heb al een nieuwe bobine, bougiekabel, bougiedop, bougie en de zuigerveren zijn nog goed wand van cil ook.

wat kan dit zijn?

setup:
standaard cil
12 mm carb (sproeier 70)
evo membraan (word standaard, heb altijd goed gelopen met evo)
speedcontrol 4,5gr rollen
standaard koppeling (zilvere drukveer polini en blauwe trekveren)
leo zx(begrenst)
ori luchtfilter
 
Advertisement - register to remove this

kan wel zo zijn dat ie goed gelopen heeft met evo,maar ik zou toch maar eerst een std erin doen ik denk dat het dan alwat bter gaat,want als hij gewoon stationer draait en dergelijke en komt toch haast niet vooruit,
leen anders effe van iemand std membraam zodat je effe kan testen.
want zo'n membraam is natuurlijk voor snellere setups en grotere carbs,
 
DeReK said:
ik ga morgen ff proberen. zal ff naar me keringen kijken of er nie 1 uitligt ik hoorde dat dat ook nog wel eens gebeurd

als ie er daadwerkelijk uitligt doet ie het helemaal niet meer...

verder moet het weinig uitmaken wat voor membraan erin zit , kan hoogstens een maatje van sproeier verschillen...


gewoon even alles nakijken , kijken of de membraanplaten goed zijn , luchtfilter goed open , carb schoon , bougie etc. goed .

koppakking mischien lek?
 
kijk voor de zekerheid of de carburateur recht hang en mooi horizontaal hangt

dit lijkt eenvoudig maar heb er zelf ook last van gehad en ik zat amel moeilijk te denken en dan is het zo eenvoudig

:P
 
Back
Top