D Dharion Well-Known Member 2 October 2009 #1 Hallo, hierbij bied ik mijn Aprilia SR SD achtervelg aan incl vrij nieuwe Power1 achterband met een 130 breedte. Afdekdopje zit er bij evenals het ventiel. Is met de knikkerbus wit gespoten maar dit is zeker niet slecht gedaan Prijs is 40 euro incl. Mvg, Wesley.
Hallo, hierbij bied ik mijn Aprilia SR SD achtervelg aan incl vrij nieuwe Power1 achterband met een 130 breedte. Afdekdopje zit er bij evenals het ventiel. Is met de knikkerbus wit gespoten maar dit is zeker niet slecht gedaan Prijs is 40 euro incl. Mvg, Wesley.
D Dharion Well-Known Member 2 October 2009 #2 Stage6 Racing 70cc LC P10 Hallo, hierbij bied ik mijn Stage6 Racing 70cc LC P10 aan. Is helemaal compleet, mist enkel een pakkingset. De kop bevat lichte detonatie, en er zit een veegje in de wand onder de poorten (onderaan het hemd), is overigens niet voelbaar. Vraagprijs is 80 incl Mvg, Wesley.
Stage6 Racing 70cc LC P10 Hallo, hierbij bied ik mijn Stage6 Racing 70cc LC P10 aan. Is helemaal compleet, mist enkel een pakkingset. De kop bevat lichte detonatie, en er zit een veegje in de wand onder de poorten (onderaan het hemd), is overigens niet voelbaar. Vraagprijs is 80 incl Mvg, Wesley.