SR + Neos spul, aerox-voorkap, enz!

Status
Not open for further replies.

Robbert.

Well-Known Member
Ik heb wat dingen liggen, die ik niet ga gebruiken... :)
Alles is gewoon in goeie staat, tenzij anders is aangegeven
Ik verkoop het omdat ik geldproblemen heb, wegens overcompleet of ik heb het niet meer nodig


Regels:
- Graag mensen die direct geld hebben
- Serieuze boden graag
- Ik verstuur niks onder rembours (ik verstuur wel onder vooruitbetaling en het is ook op te halen in Goor (Twente) )



** SR-voorvorkpoten - SR-voorrem - SR voorwielas - SR km-mechanisme

De voorvorkpoten veren nog gewoon goed, de voorrem is nog gewoon op druk, etc. Alles doet het en is goeie staat. De voorvorkpoten zijn iets geschuurd :)
Bieden

241mik7.jpg


241mi2x.jpg


241mk95.jpg

** Aerox voorkap + grill
De voorkap + grill zijn al geschuurd en de grill is wit gespoten. Geen krassen en alle ophangingspunten zijn goed, niks afgebroken of gescheurd oid!
Gereserveerd

241qnap.jpg

** Stage 6-kelk voor Dell'orto 12mm
Deze kelk is is ook nooit gemonteerd geweest en enkel uit de verpakking gehaald. Dus ook in perfecte staat.
€ 10,- incl

241qp08.jpg


241qphj.jpg

** Orginele Neo's achterveer van Paioli - 275 mm
Heeft onder van neo's gelegen, maar gaat omdat ik een gasveer heb gekocht. Dus overcompleet. De veer is 275 mm, in orginele zwarte kleur en past onder veel scooters (benelli, yamaha, peugeot, enz.)
Werkt nog gewoon goed en is in een goeie staat. Geen roest te bekennen.
€ 20,- incl.

241qsup.jpg

** Orginele carterkap
Is zonder binnenwerk. Niks is afgebroken, zitten wel een paar 2 a 3 beschadigingen op.
€ 15,- incl

241me6e.jpg

** Stage 6-powerbox chroom
Ook heb iknog een chrome powerbox liggen van stage 6. Ook nog nooit gebruikt, enkel uit de verpakking gehaald. Inclusief bevestigingsmateriaal + bijbehorende slang. Met orginele verpakking

241meyp.jpg


241mf77.jpg



** Ook heb ik nog wat liggen (bied maar iets leuks, hoef er niet veel voor te hebben) en als je er foto's van wilt hebben.. je hoeft het maar te zeggen ;) :

- Standaard luchtkap matzwart
- Standaard luchtfilter, nog met luchtfilterbegrenzing (de rubbere slang die loopt van de luchtfilter naar de carb is bij de carb groter dan die van de 12 mm, ik denk voor de 17,5)
- Orginele achterlicht neo's, gewoon in goeie staat
- Middenbok, met veer en bevestigingspin Verkocht
- Kickstart, doet het nog gewoon maar niet meer in een hele mooie staat
- 2 luchtfilterelementen, zwart en rood (voor yamaha)



Heb je interesse, wil je meer foto's zien, enz. Dan kan dat via pm of via mail/msn.
Mail/Msn: robbert_dejong@hotmail.com


mvg :)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top