SR >MORINI< POWER

Ik kom zelf uit Amersfoort en ging ff naar Apeldoorn op de scooter naar een vriend van me. Ong. 90 gereden hele weg lang en af en toe ff het gas erop natuurlijk :p. Heen weg ging goed. Op de terugweg ging ik een hele lange viaduct af dus ik ging maar ff een keertje volgas. Hij ging harder als ooit heb alleen een beetje te lang vol gas gehouden. Hoor opeens een keihard schurend geluid uit mijn carter. Ik snel langs de weg gaan staan, ik dacht echt van kut een vastloper. Ff 10 min gewacht en daarna weer gestart, hey gelukkig in 1 keer starten. Ik wou wegrijden en hij maake een partij toeren niet normaal. Ik mijn carterdeksel eraf geschoefd (had gelukkig nog wel een inbussleuteltje bij me) de hele drukveer is naar de klote hij is helemaal verbogen. Ik kon gas geven wat ik wil maar hij kwam natuurlijk niet weg. Heb nog ff de koppeling aangedrukt en er daarna rustig gas geven en nog 200meter met 20km en vol slippende v-snaar gereden voor die hem helemaal niet meer aandreef. Daarna ermee richting huis gelopen en pas na 4km in die brandende zon was er eindelijk een boederij te zien. Daar neergezet en 7 euro geleend van die mensen voor de bus :p. Na 3 dagen had ik vervoer om hem op te halen en nu heb ik hem thuis staan. Heb net ff gekeken naar de koppeling. Gelijk maar ff mijn hele overbrenging los gehaalt. Mijn drukveer is dus helemaal verbogen en mijn vario is ook naar zijn moer. Door de slippende snaar is hij zo heet geworden dat de rollen en de gelijdersplasticjes zijn gesmolten. v-snaar ziet er ook niet zo heel tof meer uit.

scooter001-1.jpg


scooter004-1.jpg


scooter007.jpg
 
:D Owned!

Zulke aparte gevallen zien we niet vaak op het forum.
Wel balen dat je zo'n pokke eind in die warmte moest lopen.
Trouwens aardige boeren daar, ff scooter neerplanten en geld uitlenen.

Boinse :p
 
zeker pwned ! :D
Maarja, dat kan gebeuren en dat lopen is volgens mij voor niemand vreemd.
Ik heb zelf ook een keer 10km terug moeten lopen, maar toen was het gelukkig 2:00 's nacht.

Maar succes verder, en hopelijk snel weer vlammen !
 
haha die rollers zijn goed heet geworden :p en die drukveer ziet er ook niet eg meer uit als drukveer ;) erwin is op dreef gouw fixe en weer rijden!!
 
Erwin, je gaat lekker mee met de trend van 2007, alles kapot maken :D

Succes met je SR verder man!
 
yes ik hoor erbij :p. had zelf iig nog nooit een drukveer zo naar de klote gezien.

ik ga ff een malossi variotje halen. daar kan je ook nog wat lichter in rollen.
 
nice topic
heb alles even door gelezen en zo ga ik het ook doen met mijne.
heb je toevallig een foto van je uitlaat flens hoe je dat gedaan hebt?
of misschien een uitleg er van voor me?
zie dat het al een oud topic is maar hoop toch nog op een antwoord :p
 
nice topic
heb alles even door gelezen en zo ga ik het ook doen met mijne.
heb je toevallig een foto van je uitlaat flens hoe je dat gedaan hebt?
of misschien een uitleg er van voor me?
zie dat het al een oud topic is maar hoop toch nog op een antwoord :p

Helaas kun je dat vergeten scooterforum is dood jammergenoeg maar als je zelf een beetje past en meet kun jij vast ook zon flens maken
 
Back
Top