SR >MORINI< POWER

Zat idd zelf ook aan stand 2 te denken.

Denk het haast niet dat het vermogen minder wordt of veel minder. Heb een halve cm van me flens afgezaagd en een stukje buis wordt er op gelast van 3cm En die loopt in een hoek van?? wat zou het zijn 30 graden ofsow. eigenlijk is de bocht dus 2,5cm langer en loopt ie schuin over de lengte van ong. 3cm.
 
Je kan het idd cker proberen :)
maar prestatie verlies zal hij zeker wel geven wss. want de 1ste 10 cm van de uitlaat zijn zowat het belangrijkste :)

Maar cker stand 2 pakken, ziet er netjes uit
 
doe het dan in een keer je weet voor hoveel ik me c16 heb verkocht he mijn abt pijp komt volgende week :p heb toch gekozen voor de kevlar demper en heb net me M stuur binnnen gekregen

ik spreek je weer @ msn gr robin !!
 
Zou idd voor nr 2 gaan, had je al een photoshopje gemaakt hoe je scooter gaat worden zonder die vlammen??
Btw, misschien rare vraag, maar is je hand een keer verbrand geweest..
 
jah erwin :p ik heb mn project hier niet lopen alleen een accound hiero miss dat ik mn project hier ook eens neer zet :p maarja dat is zow veel werk :p hehehe
 
Zou idd voor nr 2 gaan, had je al een photoshopje gemaakt hoe je scooter gaat worden zonder die vlammen??
Btw, misschien rare vraag, maar is je hand een keer verbrand geweest..


nee das mijn pa zijn hand :p die heeft altijd knalrooie handen en hij had ze net met zalf ingesmeert. Vond het er ook al vaag uitzien ja.:D
 
Last edited:
Ik heb een fotoshopje van mijn scooter zonder flammen

photoshop.jpg


Afbeelding004.jpg


Zadeltje wordt nog zwart en gele stickers zijn weg.


hmmmm vind eht een beetje saai zo. Ik kan aan zelfontworpen stickers komen dus ik zat te denken aan morini in sierletters op de zijkanten onder het zadel. Kleur weet ik nog niet maar ik maak eerst ff een ontwerpje ervan.
 
Erg vet project, alleen ik vind je kappen niet echt mooi de vlammen al helemaal niet. Dat witte staat niet echt vind ik maarja dat is persoonlijk :W
 
Back
Top