Aangeboden SR AC Project (evo70,evo rotor, tjt f1 etc)

Status
Not open for further replies.

Albert|FLUT

only member of TEAM FLUT!
Hallo allemaal. Aangezien mijn scooter al een paar jaar stof staat te happen in de schuur en ik er eigenlijk nooit meer naar om kijk en omdat ik geld nodig heb gaat deze in de verkoop. Ik wil alles in 1x kwijt. Voor de specs kan je deze oude projectpagina checken van een paar jaar terug

http://scooterforum.net/threads/team-flut-sr-continues.78309/

verder zit er gewoon nog een hoop troep bij zoals oude spullen, half gespoten lelijke kappen, 2 uitlaten (samba competition 70 verroest + tjt f1) en nog een hele zooi spul

Alles gaat in 1 koop weg. Ik dacht zelf aan rond de 750 euro. Bieden mag altijd
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Hierbij foto's. De scooter zou het moeten doen, maar ik heb er geen benzine/olie in. Ook moet de rotor even goed worden aangesloten. Heeft verder altijd gelopen. Moet VEEL aan gebeuren. Dit project is echt voor de hobbyist. Je krijgt er ALLES bij. Voor de specs, check nogmaals het oude topic. Het zijn echt iets van 5 dozen met vanalles en nog wat. De prijs stond op rond de 750 euro maar is sterk onderhandelbaar aangezien ik GEEN idee heb van waarde op het moment.

Bij interesse graag mailen naar albert.dros@gmail.com

j8i40iM.jpg

TCPHx7Z.jpg

0fibnIn.jpg

WWX96Xz.jpg

dW35wfN.jpg

CjPwC7N.jpg

P55FQB0.jpg

SUqzEU4.jpg

moqlsJA.jpg

P4Aqef2.jpg

6ZCzumq.jpg

sEpvZj6.jpg

TmQXsSV.jpg
 
Mocht je onderdelen verkopen heb ik wel interesse in je achterveer als dit past op een morini? En wat is het voor een veer eigenlijk. Je hoeft mijn bericht ook pas te beantwoorden als je hem in onderdelen weg doet, alvast bedankt
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top