voet afdraaien zou kunnen , maar dan gaan je timingen wel weer anders worden , ik draai altijd gewoon de bovenkant af dan..
of ik maak een nieuwe kop
en ik zou dus ook eerst de timingen gaan meten , en dan kijken wat je doet..
het is overigens wel raar dat je niet onder de 0,75 komt , ik heb gemeten bij een std blok met Doppler krukas :
bij 0,20 pakking 0,45 squish
bij 0,30 pakking 0,54 squish
bij 0,40 pakking 0,58 squish
Je pakking neemt een tiende in dikte toe en je krijgt er 4/100ste in squish bij? Ik zou eens opnieuw gaan meten.
en dan heb je nog een papieren pakking van ongeveer 0,45 dik.
uiteraard verschilt dit per blok iets maar niet meer dan een 10e ongeveer.. (zou niet moeten mogen)
Je vergelijking met je Doppler blok gaat niet op want het kan wel degelijk enkele tienden schelen
bij een 0,40 pakking was de squish 0,58 met een kopinhoud van ongeveer 7ml
uitlaatpoorttiming 186 graden , spoelpoorten ongeveer 127/125 graden
Uitlaat ligt standaard op ruime 190 dus ik zou eens opnieuw meten
dus meet die van jou even op in graden (met dezelfde hoogte pakking) en kijk wat de verschillen zijn.
oh ,en hoe meet jij de squish en waar?