This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Squish Athena sport 50cc

Beste mensen,

Ik ben hier nieuw. Heb vandaag mijn nieuwe Power1 krukas en Athena 50cc sport cilinder gemonteerd. Nu is mijn squish met de dunste voetpakking 1mm! Athena raad 0,8mm aan.

Wat raden jullie aan? Het is trouwens voor een dagelijkse straat setup. Thnx voor reactie!
 
Ik heb ook een vraagje, moet je altijd je squish goed gaan zetten? Bij elke cilinder of maakt het alleen bij de brute setups wat uit?

Ik rijdt met Dr70 FKT (wel stukje sneller en hoogtoeriger als standaard Dr70 dus). Moet ik het dan ook gaan bekijken of is dat onnodig?
 
als de kop std kun je de squish ook niet echt goed zetten.

voor straatgebruik boeit dat ook weinig.

Bedoelde je het tegen mij?

Ja mijn kop is standaard, maar ik heb al voor een stage6 pro kop gekeken, met deze kop zou hij meer toeren moeten (kunnen) draaien. Dan heeft het al iets meer zin. Maar wat zou je eigenlijk merken als hij niet goed stond?
 



ja ,en een andere kop is onzin op een DR , een DR is een vrij laagtoerige cilinder , zet je er een stage6 kop op zul je waarschijnlijk helemaal niks merken zelfs ,een DR loopt zo prima btw.