Squish 50cc Stage 6 Vlinder ==> Uitlaat?

MOonBAse

Well-Known Member
Ik heb zojuist alu 50cc stage 6 (vlinderpoort) cilinder gemonteerd op een mina. vert. blok.

Ik heb de squish naar 0.6/0.7 gebracht maar hiervoor mag ik slechts een voetpakking gebruiken van 0.1mm. (was bijgeleverd samen met 0,3mm en 1mm)

Nu vroeg ik mij eigenlijk af of een voetpakking van 0,1mm gewoon evengoed is als bvb die van 0,3mm qua sterke en afdichting?

Groeten,

Yannick
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik heb zojuist alu 50cc stage 6 (vlinderpoort) cilinder gemonteerd op een mina. vert. blok.

Ik heb de squish naar 0.6/0.7 gebracht maar hiervoor mag ik slechts een voetpakking gebruiken van 0.1mm. (was bijgeleverd samen met 0,3mm en 1mm)

Nu vroeg ik mij eigenlijk af of een voetpakking van 0,1mm gewoon evengoed is als bvb die van 0,3mm qua sterke en afdichting?

Groeten,

Yannick

is prima zo squish is mooi safe dan..

een pakking is een pakking

hij zal altijd dicht zitten:)
dus het kan makkelijk zo
 
Ik was even aan het zoeken naar een geschikte uitlaat voor op deze cilinder.

Rest van de "setup" is 17,5mm icm originele luchtfilter, andere trekveertjes/drukveer/gewichtjes (maar deze moeten dan toch aangepast worden met de nieuwe uitlaat)

Zelf dacht ik aan een Yasuni Z (De R is waarschijnlijk al een beetje té ?)

Als iemand nog enkele leuk presterende uitlaatjes weet voor deze cilinder.. :) Dat maakt de zoektocht een stuk makkelijker.

Thx!
 
de Z zal inderdaad niet meer lopen dan met een std cilinder , een R zal beter zijn , maar nog beter zijn uitlaten als polini evo50 oid , mja , ook weer wat prijziger en als ze er nog zijn. zovewel goeie uitlaten zijn er imo niet voor verticaal voor 50cc cilinders als deze.
 
Back
Top