spuiten!!

krizzz

STREETMAGIE ROELT
jaja hier is ie weeeeeeer ehm ikke ben na me helm ook van plan me scoot te spuiten!!in de kleuren van het red bull-yamaha team maar goed me aerox is nu al blauw maar ik maak hem iets lichter blauw maar wat mij bruut leek is als ik dat grijze plastic/weet ik veel wat voor spul dat is te spuiten......het zit onder je buddyseat zeg maaar... dus dat wil ik wit gaan spuiten maar iemand enig idee hoe ik dit materiaaal moet voorbereiden?moet ik het wel schuren ofnie? ook met een lak nabehandelen ofnie?? help me!
 
Advertisement - register to remove this

HUH wat be njij voor gek, die eroks is toch mooi zooi? als je alles van spuiten wilt weten meot je toch nog maar ff met die gast praten...

zelf spuiten.. durf je het aan? niet bang voor druipers? het is op zich best makkelijk, maar het kan ook makkelijk verkeerd gaan. laten spuiten heb ik ookgedana kostte toen 400 piek

SvR
 
Als dat het zelfde spul is als ik op m'n sr heb zitten, dan denk ik dat je het niet speciaal hoeft te behandelen. Ik denk gewoon goed vuil en vet vrij maken en niet meer. Heb het zelf nooit gedaan dus weet het uiteraard niet 100% zeker.
 
ach ja wil es wat anders he!! en als het mezelf nie lukt kan ik hem altijd nog weer over late spuite bij die vriend van sjoerd waarbij je het voor 400 piek heb laten doen!! heheheh maarre ik zal ff goed met die phantom gepraat sjoerd heb alle info die ik nodig heb alleeeeeeeen ehh over dat plastic weet ik het nou nie zeker!! ruuud zegt lekker schuren.... maarre....dan verneuk je dat platsic volgens mij......maarja ik heb nog de tijd..... ik moe nog ff wachten totdat ik over de paintbrush/spuitset van onze vrienden kan beschikken :)
 
ik zie het al...
McCOY03-11-00.jpg


deze kleur blauw word het dus.... met wit... en RED BULL stickers.........
 
ja, je meot met schuurpapier 1000 waterporoof ofzo schuren , je kan eerst met 400 alles doen, en dan netjes met 1000 in water gedoopt afwerken. Als je schuurt en je gooit water over je kappen heen, dan kun je zien hoe het wordt als de lak erop zit.


het istrouwens geen vriend, maar gewoon ene hele goede, en goedkope spuiterij!!! Kne het via een vriend van mij, vna hem is het wle een kennis.

SvR
 
Back
Top