Spuiten scooter problemen

R.R.

New Member
Beste,

Recent ben ik begonnen met mijn brommer een andere kleurtje te geven. Allereerst had ik alles geschuurd, geplamuurd waar nodig (egaal geschuurd weer) en vervolgens bespoten. Het spuiten deed ik correct zoals elke video op YouTube. Toch krijg ik een slecht effect met soort van lekking en puntjes. Bekijk foto's! Wat moet ik nu doen? (geschuurd met 400, 800 en 1200)

Alvast bedankt!
 

Attachments

  • Afbeelding (1).jpg
    Afbeelding (1).jpg
    73.7 KB · Views: 23
  • Afbeelding(2).jpg
    Afbeelding(2).jpg
    39.2 KB · Views: 23
  • Afbeelding(3).jpg
    Afbeelding(3).jpg
    98.4 KB · Views: 23
Advertisement - register to remove this

de puntjes zijn vuil die in/ onder de lak gaan zitten. Vandaar dat spuiterijen altijd in een gesloten ruimte werken.

De 2e foto lijkt op een druiper, maar kan het niet goed zien
 
de puntjes zijn vuil die in/ onder de lak gaan zitten. Vandaar dat spuiterijen altijd in een gesloten ruimte werken.

De 2e foto lijkt op een druiper, maar kan het niet goed zien
Dag en enorm bedankt voor je reactie!

Wel, ik spuit al mijn onderdelen in een gesloten kelder. Voor dat ik begin met spuiten ga ik met een natte spons over mijn onderdelen en droog ik ze vervolgens af en laat ik ze 2uur staan zodat ze zeker droog en stofvrij zijn.

Wat zou het anders kunnen zijn?
 
Sluit me aan wat 4sla4life zegt. De ene foto is vuiligheid die op een manier toch op je kappen is gekomen en de andere is een druiper.
met wat droog je de kappen af als ik vragen mag?
 
Als het geen vuil is is het enige wat ik me kan bedenken dat de verf reageert met de plamuur of met een van je andere laklagen. maar dit lijkt me heel sterk. Aangezien het sowieso veel op stof lijkt

Ik heb persoonlijk nog nooit een stofvrije kelder gezien. Meestal zijn ze juist niet heel schoon.
Ik denk toch echt dat die stipjes vuil is
 
Met een natte spons is totaal de verkeerde manier. Beste bij de bouwmarkt op de verf afdeling een kleefdoek halen, kost je een euro en daar trek.je alles er mee af qua stof en vuil.

En de temperatuur is ook belangrijk van je spuitruimte, zorg dat er een kacheltje staat om het beetje op temperatuur te houden.

En als.laatste alles afplakken met van dat afdek folie, dat hele dunne spul. Gewoon cabine maken. Kost 5min en wat tape en je hebt veeeeel mooiere resultaten
 
Back
Top