spuiten binnenkappen (aerox)

Aerox-Evo70

No Title
hey mensen, ik wil binnekort eens gaan beginnen met het spuiten van me binnekappen, beenschild etc
nou is het probleem dat die geribbeld zijn en ik ze mooi glad wil hebben. wie heeft hier ervaring mee ?
ik heb de zijkapjes(aerox) al geprobeerd, maar die werden niet echt glad, ook niet na 3x spuitplamuur en schuren....

ik gebruik nu flexa hoogglans, maar toch wil ik graag nog blanke lak er overheen, het probleem is dat flexa geen blanke lak heeft(of ik kon het niet vinden). kan ik zonder problemen een ander merk gebruiken ?

bedankt alvast

Advertisement - register to remove this

jah idd..
is nie zo moeilijk...

je schuurt ze eerst gladjes...
dan doe je er plastic primer op...
dan doe je er (witte) ijzer primer op...
en dan doe je er de witte lak op...
en dan doe je nog een mooie laag blanke lak erop...
en klaar is t..

Originally posted by CiRox
jah idd..
is nie zo moeilijk...

je schuurt ze eerst gladjes...
dan doe je er plastic primer op...
dan doe je er (witte) ijzer primer op...
en dan doe je er de witte lak op...
en dan doe je nog een mooie laag blanke lak erop...
en klaar is t..

Mag ik vragen waarom je nog extra ijzerprimer gebruikt?
Geeft dat een mooier resultaat?

jah dat geeft een betere dekkende witte laag, aangezien die beenschild donker grijs is, kan je t beter alvast dekken met witte primer en dan witte lak, want dan krijg je pas optimaal wit..;)
k heb nu me beenschild al in de primer staan, en t is al dekkend wit, en k zou em ook zo kunnen laten,want het is al dekkend...(niet dat k dat zo laat..:))

word volgens mij wel mooi...
je spuit er blanke lak op, dus het springt er nie elk moment vanaf, dat zal wel meevallen...
en ik spuit met autolak, en k heb ook blanke lak van autospul, en dat is redelijk flexibel..;)

De lak zal nooit zo goed houden als de andere plastic kappen...maargoed mocht je ze toch willen spuiten zorg dan dat je de laklaag erg dun houd, anders krijg je na een tijdje zeker weten scheuren.....

Back