This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Spuitbussen wandrek

Zocht eigenlijk een kant en klare oplossing.. Kijk als ik nog iets technische was op las gebied dan had ik hem zelf wel in elkaar gebakt.

Maar op las gebied weet ik vrij weinig van..

Probleem is dat ik alle spuitbussen van de werkbank wil hebben, want ze staan de hele tijd in de weg. En dat werkt bepaald niet lekker zo. Als je ruimte hebt gaat alles veel beter en sneller.
 
Ik heb allemaal stukken pvc regenpijp plat en gestapeld liggen op een hoge plank waar de bussen bijna in schuiven en dan een eventuele witte dop wat met een stift op gezet wat het is.
 
De bussen moeten wel omhoog staan omdat dit ruimte besparender is dan als de bussen liggen..

Voor zo`n liggend rek heb ik geen plaats voor. Ook moeten er kleinere in passen.
 
De bussen moeten wel omhoog staan omdat dit ruimte besparender is dan als de bussen liggen..

Voor zo`n liggend rek heb ik geen plaats voor. Ook moeten er kleinere in passen.
Begrijp dat je de bussen rechtop wilt zetten.
Overweeg de volgende alternatieven:

1: Fotoplankje.
2: Langwerpig mandje.

Hierop/in kan je grote en kleine bussen kwijt, zijn op te hangen aan de muur, ruimtebesparend en niet duur.
Misschien niet precies wat je zoekt/wilt, maar werkt wel !
 
Dat foto plankje is niet geschikt, mocht er vloeistof erop lekken dan valt die binnen 4 maanden uit elkaar. En daarnaast moet het meer zo`n bakje worden.


Alleen deze zijn te kort,, heb een iets langere nodig ongeveer tot 40cm ..

Dat mandje je ook beun.. Leuk voor binnenshuis, maar niet voor een sleutel plek.

Voordeel van die losse bakjes is wel dat ze makkelijk overal te plaatsen zijn.

Dit zou wel kunnen:

https://www.beta-tools.com/es/porta-frascos-universal-magn-233-tico.html Alleen wel 33 euro nog wat per bakje..
 
Last edited:
Dat foto plankje is niet geschikt, mocht er vloeistof erop lekken dan valt die binnen 4 maanden uit elkaar.
Kan je makkelijk verfbussen opzetten hoor.
Daar gaat het toch om ?
Wanneer er andere vloeistoffen, zoals remvloeistof/reiniger, contactspray of andere bijtende producten op gezet worden dan geef ik je gelijk.
Trouwens...
Graag gedaan dat ik met je mee denk aan een oplossing...

***EDIT***
Lees nu pas dat het om spuitbussen gaat en niet specifiek om VERF-bussen.
Excuus wat dit betreft..................

@Buldog lees mijn EDIT even...
Post automatically merged:

Misschien wel handig dat je kenbaar maakt wanneer je iets toevoegt aan je verhaal.
Heb ik ook gedaan, dit kan verwarring en irritatie voorkomen...
 
Last edited:
Ik heb al iets gevonden, al was het geen makkelijke opgave



  • 40cm Breedte
  • 10cm Diepte
  • 55cm Lengte

Nog 1 er boven op word het 110cm lengte en dat gaat nog net.

Heb er eentje besteld omdat het in het buitenland is.
Als hij binnen is bestel ik nog eentje.
 
Ja dat was ook de bedoeling.. Nou staan er dus ook geen bussen meer op de werkbank.

Alles wat vaker gebruikt word staat boven in.. Bussen zoals verf gaan onderin.