sproeier te groot??

zipke70cc

Member
hallo, ik heb een probleem mijn scooter stottert met gas geven is mijn sproeier te groot is namelijk zwart en nat
setup
70cc laagtoerig
carb 17.5mm dellorto ontrgensd
orgi luchtfilter ontgrensd
sito plus ontgrensd
6gr rollen
drukveer zwart
trekveren rood
sproeier 78
 
Advertisement - register to remove this

stotteren doen ze allemaal als ze nog koud zijn.
blijft dit probleem zich aan doen wanneer het blok ook warm is ?

anders eens kijken naar de fijn afstelling van je carb
 
stotteren doen ze allemaal als ze nog koud zijn.
blijft dit probleem zich aan doen wanneer het blok ook warm is ?

anders eens kijken naar de fijn afstelling van je carb
als hij warm is rijdt hij opzich wel goed maar 70 is aan de kleinere kant van sproeier ofniet? en de lucht staat op 1.5 open
Post automatically merged:

als hij warm is rijdt hij opzich wel goed maar 70 is aan de kleinere kant van sproeier ofniet? en de lucht staat op 1.5 open
stotert wel met gas geven warme motor
 
als hij warm is rijdt hij opzich wel goed maar 70 is aan de kleinere kant van sproeier ofniet? en de lucht staat op 1.5 open
Post automatically merged:


stotert wel met gas geven warme motor
Als hij stottert bij warm is de sproeier alsnog te groot
 
Als je grotere sproeier wil zal je toch meer lucht in het systeem moeten krijgen. 70 vind ik aan de kleine kant maar je kan niet met een grotere sproeier rijden zonder goede lucht/benzine verhouding
 
Als hij stottert bij warm is de sproeier alsnog te groot
heeft
Als je grotere sproeier wil zal je toch meer lucht in het systeem moeten krijgen. 70 vind ik aan de kleine kant maar je kan niet met een grotere sproeier rijden zonder goede lucht/benzine verhouding
1.5 open ? is toch goed zeggen ze is std
want bij sproeier 78 was mn bougiie en schroefdraad zwart en nat en kwam gwn benzine en olie ofs uit mn uitlaat
 
Luchtschroef 1.5 slag open is inderdaad goed maar als er dan nog te weinig lucht is zal je toch iets moeten doen, denk aan powerfilter of iets
powerfilter heb ik niet std luchfilter
Post automatically merged:

Luchtschroef 1.5 slag open is inderdaad goed maar als er dan nog te weinig lucht is zal je toch iets moeten doen, denk aan powerfilter of iets
zal ik hem nog een slagje morgen open zetten en morge is teste en met een nieuw bougie met sproeier 70 mazr die zal te klein voor een 70cc
 
Zit er geen prop in het standaard luchtfilter? Misschien kan daar niet veel zuurstof door.. 70cc vraag wel wat meer dan 50cc. Dat is mijn ervaring met 70cc.
 
Zit er geen prop in het standaard luchtfilter? Misschien kan daar niet veel zuurstof door.. 70cc vraag wel wat meer dan 50cc. Dat is mijn ervaring met 70cc.
alles is ontrgensd en bij sproeier 78 reedt die wel goed alleen sproeier was veel te groot bougie nat en zwart
 
Back
Top