Sproeier snor tomos naar brom

Status
Not open for further replies.

johan17r

New Member
Hoi,

Ik ben mijn snor tomos (standard 1990) aan het opvoeren. Heb nu Tecno CC uitlaat en voor de rest compleet standaard. Loopt nu 40. Ga er een 12/14 carb op zetten, het spruitstuk ontgrenzen, het luchtfilter ontgrenzen en een bromkop er op zetten. Wat voor sproeier denken jullie dat ik ongeveer nodig heb? Zodat ik niet 10 maten aan sproeiers hoef te bestellen.
 
Advertisement - register to remove this

Ik weet dat in die 14/12 origineel een sproeier 53 erin hoort te zitten.. Vanuit hier zou ik verder gaan afstellen. Bij tomos is 1 maat groter of kleiner al een duidelijk verschil. Komt dus wel precies.

Luchtfilter ontgrenzen heb je niks aan met een 14/12 carb.. Zou die zelf gewoon zo laten.
 
Ik weet dat in die 14/12 origineel een sproeier 53 erin hoort te zitten.. Vanuit hier zou ik verder gaan afstellen. Bij tomos is 1 maat groter of kleiner al een duidelijk verschil. Komt dus wel precies.

Luchtfilter ontgrenzen heb je niks aan met een 14/12 carb.. Zou die zelf gewoon zo laten
Hoe hard denk je dat die zal gaan ong met 26/26 tandwielen?
 
Wil geen spelbreker zijn, maar een snor opvoeren is op dit forum een NO GO...!
Voordat ik een heleboel gezeur krijg wil ik wel zeggen dat het mij persoonlijk niet uitmaakt of iemand een snor wilt opvoeren.
Ieder z'n meug..............
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top