Sproeier probleempje

KymcoRider

Well-Known Member
Goedemiddag boyss,

Ik zit met een probleempje, ik heb sinds kort op mijn Kymco een Leovince uitlaat geplaatst en sinds dien krijgt me scooter te weinig brandstof. Hij knettert bij volgas etc etc.. Nou had ik afgelopen week een keer tijd om even te kijken hoeveel gram rolletjes, wat voor drukveer en trekveertjes erin zitten en welke sproeier zodat ik nieuwe kon bestellen om hem goed af te stellen. Voordat ik de rolletjes en trekveertjes wilde bestellen wilde ik eerst die nieuwe sproeier erin hebben. Ik heb er nu een sproeier 80 inzitten en denk dat het met een 82 a 84 wel goed zit. Nou heb ik het probleem dat ik de goede sproeier niet kan vinden!

Ik heb onderhand bij een dealer een sproeier gekocht voor een Kymco, die bleek niet te passen. Heb ik via internet een M5 Kymco 4Takt maat82 sproeier gekocht maar ook deze past er niet in.... Voordat ik weer een verkeerde ga bestellen vroeg ik me af of iemand mij kan vertellen waar/welke ik ingodsnaam de goede kan kopen :(

Scooter:
Kymco Agility R
Standaard GY6 motorblok 139mbq
Standaard Caberateur

Hieronder een foto van me caberateur waar die in moet en welke er nu in zit.
35n94cg.jpg


2eed6jq.jpg
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk persoonlijk dat je een 86 nodig hebt.
Probeer ze eens te bestellen bij Jos Dijkman in lemelerveld. Die heeft echt allerlei soorten sproeiers.
De sproeier die je op de foto toont, lijkt me een minarelli sproeier.
 
Back
Top