Aangeboden Sprintonderdelen, 7t, MHR, Xsh, Karsemeijer, JS, Keihin

Status
Not open for further replies.

diederik.

TCR rox
Hallo,
ik heb een tijdje geleden een aerox opgebouwd met een sprintblok.
Het gaat hier dus om een Aerox.

Motorisch:
-Mhr speed 7t, xsh max tuned. Bijna nieuwe zuiger, aangepast door xsh, pen 12.
-JS uitlaat, gepolijste demper+ophanging.
-28 keihin met serienummer + kelk.
-VL 14 aangepast.
-28 spruitstuk mhr aangepast.
-Xsh wig aangepast.
-Ophoogplaat 5mm.
-Mhr Eprom, geen aanloopsporen incl beschermstrip gepolijst.
-Complete Mhr overbrenging, 2000 versie, nieuwe v snaar.
-Mhr luchtfilter.
-Stage6 krukas, pen 12, nieuwe lagers.
-Carters, max tuned door Karsemeijer. Loopt perfect over met de cilinder. Na laten checken door JRT.
-Vertanding mhr 13/44
-Bosch waterpomp.

Optisch/etc:
-Aerox kappenset dmp, L&M achterkant. Prof geel gespoten, heeft nagenoeg geen krassen. Hier en daar een gebruikerskrasjes van het monteren. Binnenkappen zijn zwart/evt prof gespoten blauwe binnenkappen, alleen die zijn slechte staat.
-Zwarte aerox velgen, met goede banden.
-Stage6/tnt stuur/clamp, chroom/gepolijst, wat je er zelf van maakt.
-Stage6 schijven, voor en achter. Wave achter, wave monsterdisc voor. 280mm. Edelstaal.
-Remhevels stage6, verder een compleet en nette remset standaard van Aerox. Rood gespoten remklauwen incl nieuwe blokjes.
-Stage6 temperatuur teller, incl alle kabels/snoertjes.
-Domino snelgas.
-Sbo goedgekeurde zwarte killswitch.
-Aerox 'carbon' look buddy met een witte naden.
-Chrome carterdeksel, incl een zwart stage6 kickstartpedaal, nieuw.
-Complete koel inrichting, radiateur incl slangen doorzichtig. En slangenklemmen.
-Nieuwe densobougie in verpakking, niet gemonteerd geweest.
-Bougiekabel.
-A747 olie, waarvan er net 1 drupje uit is voor een tank.
-Buzetti tankje.

Het frame is niet standaard meer. De subframe delen zijn eraf geslepen en er zijn dikke buizen onder gelast. Het is dus 1 geheel.
Hierdoor is de wielbasis hart op hart 10 cm langer. En is er een staaf nodig van 500mm. Hij staat dus bruut hoog. Staaf is aanwezig. Alhoewel het een sterke is, is het qua looks niet zoals andere staven die je veelal ziet.
Achterkant van het frame is afgeslepen zoals je veel ziet aangezien je dit niet nodig hebt voor de L&M achterkap.

Voorvork is niet helemaal 100 meer, maar veert nog wel.

Verder heb ik geen idee wat ik nog toe moet voegen behalve dat deze scooter niet is gebruikt voor sprints, niet is gebruikt voor op straat, maar eigenlijk is opgebouwd en er 1 keer mee gebankt is en 1 keer naar een meeting is geweest.

Voor meer vragen en fotos kan je pmen

Je staat vrij om te bieden.

Groet, Diederik

931275231_5_Goo4.jpeg


931275975_5_Ls-w.jpeg


931275580_5_73w7.jpeg
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top