This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

sprintcarters + veel NIEUWE onderdelen

Status
Not open for further replies.

zjaaakie

LC Viper in progress
mensen ik ben al enige tijd helemaal gestopt. Ik heb geen zin in lange verhalen en 20 keer pm's sturen dus als je interesse hebt, stuur me dan een pm en kom het spul ophalen.

Ik hoef er geen topboden voor te hebben maar koopjesjagers zijn ook verkeerd hier!
Foto's kan ik maken maar stuur me eerst maar eens een pm bij serieuze interesse

Wat ik nog heb liggen is:
- Carterset SD Pro Race II getuned door SKZ incl. nieuwe power one pen12 as
- Nieuwe pro race II cilinder. Is al wel gemonteerd maar zelfs de doos is er nog bij!
Gaat weg als set, carters zijn max tuned en gestraald en voorzien van C4 lagers
Prijs: bieden vanaf 250 (nieuwprijs cilinder incl tunen kost al meer!)

- Carterset DD Pro Race II getuned incl. nieuwe Doppler Racing pen12 as
- Nieuwe Pro Race II cilinder
- Nieuwe inlaatset: VL14, Kiesler WIG, MHR recht spruitstuk (3Br getuned)
Gaat weg als set, carters zijn max tuned en gestraald en voorzien van C4 lagers
Prijs: bieden vanaf 350 (Let op: de spullen zijn nieuw dus dit is een belachelijke prijs)

- Carterset SD met nauwelijks gebruikte Hebo Racing krukas gemonteerd in c3 lagers. Carterset is netjes en schoon en ongetuned.
Prijs: 100 euro (de krukas en lagers kostte me al iets van 170 euro)

- DPR speed pijp
Zeer hoogtoerige pijp dus zeer geschikt voor pro race. Pijp is als nieuw.
Prijs: Bieden vanaf 100 euro (Ik betaalde het dubbele en heb hem nooit zelf getest!!)

Malossi MHR Overrange set:
De grote rollen versie en helemaal nieuw!Wel gemonteerd en geen doos meer aanwezig maar de set is zichtbaar nieuw.
Prijs: Bieden vanaf 140

Stage6 28mm PWK
Gewoon de bekende keihin-imitatie, presteerd altijd goed.
Prijs: bieden vanaf 40 euro

voor degene die wil handelen: Ik heb nog veeeeel meer spullen die ik later nog wel eens post hier. Bij interesse ... stuur me een pm want degene die voor een fatsoenlijke prijs alles in 1 keer ophaalt heeft een mooie koop
 
Status
Not open for further replies.