[Nelis] Lange Jan 27 March 2010 #1 Bij deze bied ik wat spullen aan die ik niet meer gebruik. Prijzen zijn echt goedkoop! Malossi Team 99 Krukas: As is in goede staat. Geen gekke spelingen of kapotte schroefdraden. Ideaal als je goedkoop een krukas voor je speed nodig hebt. Prijs: € 90,00 excl. Zip type 1 carter getuned en gekotterd voor speed: Carter is in goede staat. Zit een vertanding set in met een RF van 9.3. Achtervelg en band krijg je er ook bij! Band is een Dunlop TT92. Prijs: € 70,00 excl. Koso RPM/temp meter: Teller is 1 jaar gebruikt bij de sbo. Zitten alle functies op die je nodig hebt. Prijs: € 25,00 excl. Scootshop.be Radiateur: Fijne rad die super koelt! Komt origineel van een minibike. Heb nooit problemen gehad met de koeling door deze rad. Prijs: € 35,00 excl.
Bij deze bied ik wat spullen aan die ik niet meer gebruik. Prijzen zijn echt goedkoop! Malossi Team 99 Krukas: As is in goede staat. Geen gekke spelingen of kapotte schroefdraden. Ideaal als je goedkoop een krukas voor je speed nodig hebt. Prijs: € 90,00 excl. Zip type 1 carter getuned en gekotterd voor speed: Carter is in goede staat. Zit een vertanding set in met een RF van 9.3. Achtervelg en band krijg je er ook bij! Band is een Dunlop TT92. Prijs: € 70,00 excl. Koso RPM/temp meter: Teller is 1 jaar gebruikt bij de sbo. Zitten alle functies op die je nodig hebt. Prijs: € 25,00 excl. Scootshop.be Radiateur: Fijne rad die super koelt! Komt origineel van een minibike. Heb nooit problemen gehad met de koeling door deze rad. Prijs: € 35,00 excl.