Sprint Etten-Leur 22-04-2012

thx voor de info... dan gaan we toch nog ma eens ff de kappen passent maken zodat we ze toch mee kunne nemen voor ut geval dat :D
 
ik weet zelf nog nie wat ik wil.. dus wil gewoon van alle gemaken voorzien zijn
dus zie zaterdag wel hoe alles verloopt maja nu lekker de schuur in de laatste puntjes op de i zette met me runnerke lekker borruhh haha
 
Vandaag bij Kossen in IJmuiden op de bank geweest, begon moeizaam maar uiteindelijk met een mooi vermogen weg gegaan....we kijken uit naar de eerste sprint!
 
Zag het idd ookal op FB, zonde!
Jongen heeft niks ernstigs en ging het hard?

Wel baluh, was toch een leuk ding (om te zien)
 
Denk toch dat het hem in het banken heeft gezeten oid hoor? Vorkjes van Jordi zijn echt wel degelijk! Maar als je bankt zonder iets tussen frame en wiel gaat die knikken/scheuren. Kan haast niet anders maarja, gissen naar de oorzaak is dat natuurlijk...
 
Zonde. Henk heeft zelf zga niks volgens FB.

Edit: zoals hierboven, Jordi maakt topspul. Twee jaar terug nog zonder problemen sprint hierover overleefd (stock vork, alu achterstaaf).

img930327186.jpeg
 
Ik heb wel altijd alu frames gehad, maar nooit een alu vork. Niet zonder reden, alu breekt gewoon direct, vooral bij de lassen is het zeer gevoelig. Ik zou dan ook alleen een alu vork nemen die niet gelast is, dus met twee kroonstukken die doormiddel van klemming de poten vasthoudt. Je vraagt gewoon om problemen met deze constructie, hoe mooi het er ook allemaal uitziet.
 
Ik heb. Mijn vork al een jaar of 4. Geperst en daarna een bout door kroonstuk en pen heen. Wanddikte van de buis is 5mm.

Ik bank er ook gewoon mee(met blokje ertussen) en nergens last van.
Ik wil wel eens betere fotos zien van de voorvork van die zip.
 
Back
Top