Aangeboden Sprint Blok Zeer Snel!!

Status
Not open for further replies.

Huugoo

Well-Known Member
Hallo,

Met pijn in mijn hart bied ik na lang piekeren toch maar mijn sprinter aan.
Het blok verkeerd werkelijk in nieuwstaat en is altijd onderhouden bij Karsemeijer te Harderwijk.

Op dit blok is werkelijk niks bezuinigd, dit heeft ervoor gezorgd dat het blok is super staat verkeerd(niks dol, geen rare dingen etc.) en dat het blok echt hard gaat. Ik heb hiermee met een 140kg zip(rijder + scooter) een tijd van 7,01 gereden. Dit kon nog harder aangezien de carburateur nog moest afgesteld worden, en wij uberhaupt geen tijd hadden om ook maar 1 ding te testen.

Vermogen ligt nu tegen de 23pk. Maar dit kan met een beetje zorg zeker naar de 25pk gaan.. Daar ben ik van overtuigd! Zit echt veel potentie in.

Setup:
Carters: Zip SP 2000 MHR Speed 7T Karsemeijer X-Treme
Cilinder: MHR Speed 7T Karsemeijer X-Treme
Vertanding: Volledige Malossi (RF=8,5)
Ontsteking: Twins PVL Digitaal (250,-)
Uitlaat: JS70 (190,-)
Overbrenging: Polini Overrange Poulies + Snaar + Variateur (Stage 6 Koppeling + Huis) (230,-)
Carburateur: Zeer speciale Mikuni TM SS 34mm + Geperst Spruitstuk (Zeer apart maar heeft zichzelf ruimschoots bewezen!) Heiko Tuned (200,-)
Membraan: Minarelli Malossi VL14 (Carters hierop aangepast) Heiko Tuned

Carters + Cilinder + Vertanding + Membraan + Krukas gaan in 1 geheel weg voor 580,-

Blok kan ook in onderdelen weg, maar het liefst in 1 keer. Word pas in onderdelen verkocht wanneer er genoeg animo naar is!
Kom niet aan met onzin biedingen, hierop word niet gereageerd.

Heb ook nog zeer veel andere sprint spullen:
- Malossi Overrange: Gloednieuwe snaar + Poulies + Variateur 2008(2 sprints oud) (200,-)
- In super staat verkerende keihin incl. serie nummer(getuned by Karsemeijer) (125,-)
- Oko 28mm (65,-)
- Diverse Malossi Snaren (1 = nieuw!!) (bieden)
- Malossi SP98 Radiateur overcompleet (120,-)

(Zie mijn andere advertentie voor de zip)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top