Sppedfight 2 AC // wat is er mis mee?

wesssley

Well-Known Member
geachte mensen,
Ik ben hier helemaal nieuw, en weet niet of ik dit in het goede forum plaats enz, mijn excuus als dat wel zo is :)

Ik heb dus een standaart Speedfight 2 AC
Ik heb de vario ring eruit, maar hij loopt daardoor maar 5km/u harder?
dat klopt denk ik niet..

ook heb ik vaak gehoord, een standaart zou ongeveer 80km/u moeten lopen, mijne loopt maar 55km/u..?

Ik heb de prop er proberen uit te halen, normaal bij elke uitlaat zit die aan het begin, bij de standaart van mij dus niet?
Ik heb hem gloednieuw gekocht, dus eruit zou niet kunnen.
Zou iemand mij alsjeblieft een soort van "set-up"of"kit" Kunnen zeggen die mijn scooter ongeveer 80-90 kan laten lopen?

Alvast HEEL erg bedankt! ;)
 
Advertisement - register to remove this

hoi, ik weet niet of je hier wat aan hebt, toen ik mijn speedfight AC bj 2002 kocht reed hij ook maar 55 ik d8 dat hij nog begrenst was. Maar toen ik hem uit elkaar haalde was de varioblokkering er al uit :X . Alleen de rollen waren wel vierkant gesleten :rolleyes:. Dus ik andere rollen gehaald iets zwaarde 9,5 gram toen reed ie 65 - 68 op de teller.

Inmiddels heb ik een ontgrenste laser x pro er onder liggen met 7 gram rollen, maar ik krijg hem egt niet harder dan 75, niet alles geloven wat ze zeggen ac en lc zit redelijk verschil in volgens mij. Maar goed elke scooter is anders. Maar het kan ook zijn dat er een CDI begrenser in zit. Dat van de uitlaat weet ik niet, mijn begrenste standaard uitlaat reed ik nog gewoon 68.

ik hoop dat je hier wat aan hebt:p
 
Back
Top