spotjes bevestigen

svenneke

Well-Known Member
hey.

ik wil onder mijn kappen spotjes of anders gezegt neon bevestigen.
alleen ik vindt geen site waar ze het echt goed uitleggen.
kent iemand goede site daarvoor?

grtz svenneke

Advertisement - register to remove this

Ik weet niet echt een 'hoe-plaats-je-neon' site nee.
Maar je kan ze toch gewoon onder je scoot doen tussen je wielen zegmaar, onder het voetstuk. En als je rooster hebt aan de voorkant: daar achter, komt 't licht erdoor.
Ik hoorde ook laatst dat je het met kit kan vast maken zodat je niet beschadigt als die nog orgineel/nieuw is dan.

ey ik heb er ook nu net neon eronder gezet. ik heb die kap tussen de 2 wielen eraf gehaald ik heb ene kabel getrokken vanaf de accu naar ondere... de 2 draden steek je tussen de andere draden van accu en kijke of je contact hebt ( teste met neon ofzo) dan zet je de neon lichte vast m.b.v. schroefjes die bijgeleverd zijn of je pakt 2zijdig strips je weet wel voor die haakjes aan de muur bevestigen waar de handdoek op hangt:P) of je kan het kitte maar kijk wel ff welke kit je kan gebruike want moet watervast zijn en moet op plastic hechten.... dan sluit je de kabels van neon aan de kabel die je getrokken hebt.. dit kan doormiddel van kroonstukje of gewoon solderen... ( ps ik heb hier tussen gewoon een schakelaar van een lamp gezet hierdoor heb je ene beveiligings schaklaar zodat niet iedereen de lampen kan aanzette. met je 2e schakelaar die je op je stuur bevestigd ofzo...
ik kan misschien pics erbij zette als je dat wil hoe ik het heb gemonteerd... (kan wel aantal dagen duuren:P en als ik dit nog terug vindt:P:P;p:p

ey ik heb er ook nu net neon eronder gezet. ik heb die kap tussen de 2 wielen eraf gehaald ik heb ene kabel getrokken vanaf de accu naar ondere... de 2 draden steek je tussen de andere draden van accu en kijke of je contact hebt ( teste met neon ofzo) dan zet je de neon lichte vast m.b.v. schroefjes die bijgeleverd zijn of je pakt 2zijdig strips je weet wel voor die haakjes aan de muur bevestigen waar de handdoek op hangt:P) of je kan het kitte maar kijk wel ff welke kit je kan gebruike want moet watervast zijn en moet op plastic hechten.... dan sluit je de kabels van neon aan de kabel die je getrokken hebt.. dit kan doormiddel van kroonstukje of gewoon solderen... ( ps ik heb hier tussen gewoon een schakelaar van een lamp gezet hierdoor heb je ene beveiligings schaklaar zodat niet iedereen de lampen kan aanzette. met je 2e schakelaar die je op je stuur bevestigd ofzo...
ik kan misschien pics erbij zette als je dat wil hoe ik het heb gemonteerd... (kan wel aantal dagen duuren:P en als ik dit nog terug vindt:P:P;p:p

foto's altijd welkom:)

tja ben naar een dealer geweest en vroeg heb je 2neon's hij begon daar te lache als het niet harder kon :p

zegde hu wrm lag je en hij van neon er onderhange je zult zien halve week en ze zijn kapot:o
dusja :p zou neon wol stevig genoeg zijn voor onder een brommer te hange

Light sticks zijn sowieso beter en geven feller licht,
idd als je met neon buis kapot rijd loopt de vloeistof eruit en bij light sticks gaat er één ledje kapot.

Vroegâh had ik powerleds gemonteerd die ik meehad genomen op me stagebedrijf, die gebruiken ze ook in verkeerslichten..
Die zijn weer/schokbestendig en geven veel feller licht dan een neon balkje..
Mischien dat je daar eens voor kunt kijken?

Ik had vroeger in dat tijdperk computer neon eronder gezet. Buizen zijn langer, en vele malen feller. Je kit de randjes van de buis ff af aan de uiteindes en je zorgt dat de transformator dicht getaped in je onderkuip zit (koelgaatjes open houden!)

Die buizen kosten iets van 8 euro ofzo. Verder nooit problemen mee gehad:)

Back