Sportstuurtje

LoKa

Sexy Bastard
Ik zou zo'n open stuur willen kopen, zoals je bij Franse Aerox'en wel eens ziet, nu vroeg ik me af welk merk je hiervoor het beste kan nemen, en hoe veel het in totaal ong. zou kosten....
(het stuur + crossbar)
Is het ook mogelijk om je bedieningsknoppen van de pinkers, claxon, en verlichting hier op te monteren??
Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Loka,

Zoals je weet , ik heb dus zo`n stuur.

En je kan hem naar voor laten overhellen ofzo kwestie van
kijken wanneer`ie voor jou vet staat, en dan vastzetten.
Bij mij staat ie iets overhellend. Omdat scoot vet is opgehoogd en je dus al overhellend zit. Nee, je pleurt nog net niet voorover.............net niet.......;)

Ooit nog pics van scoot maken..........
dan word alles duidelijk.....:)

Tinne..
 
Zo' stuur kan je bij acsud, star bar en weet ik veel waar nog allemaal kopen. Je bedieningsknoppen kunnen zeker worden overgezet dus dat is geen probleem. Je hebt wel een verlengstuk nodig. Je moet maar eens kijken bij shopping tussen de algemene accesoirres. Dit zou ook zonder problemen moeten passen? in dit stuk past je stuurtje.:p
 
Technisch gezien, zou je moeten zeggen: "Ben je blind?"
Want iemand die doof is, is in staat dit te lezen :|

Mijn punt was dus, dat het uit de racerij komt...
Ik wou dus weten, of dit recht geeft op een meerwaarde.
 
Originally posted by SRally
Ik heb ook wel eens zitten denken aan zo'n stuurtje.

Ik heb toch crossmodel en zonder me stuurkap staat opzich best vet.

Ik wil eigenlijk dan zo'n compleet blauw stuur.

Dat "opzet" stukje (dat rode) is ook wel gaaf.

Je moet alleen wel al je bekabeling mooi weg gaan werken.

bij acc. algemeen op st.net staan kabelomhulsels in allerlei kleuren
 
Mja, ik zal maar niet beginnen over mijn stuurtje:rolleyes:
Ik rij op dit moment al meer dan een maand zonder stuurkappen, en ik ben dus ook op zoek naar een mooi recht stuurtje, alleen dan op de speedfight. Maargoed, zodra ik wat vindt dan stuur ik de info ook ff naar jou door Loka.

De bedieningsknoppen kun je bij SF & TKR makkelijk overzetten omdat deze los van de stuurkappen zijn. Geen soldeergedoe nodig.

Greetz.
 
ff over de bedieningsknoppen...
In dat segment staat twee kleine bolletjes om het geheel te centreren. Nu, als je dit op je cross-stuurtje zet past het niet zo goed meer, maar dan moet je die dus gewoon wegvijlen, dan past het perfect :)
 
stunt_naked-6x4.jpg


op die foto daar staat de mbk stunt kijk eens naar die bediening?
Op razma's site stond er paar maanden geleden van geanodiseerd dingen voor de sf van axwin , meen ik. misc kan je gebruiken
 
Originally posted by Speedje_Pietje

Op razma's site stond er paar maanden geleden van geanodiseerd dingen voor de sf van axwin , meen ik. misc kan je gebruiken

Is niet nodig. Op TKR zitten ook aparte knoppen-units (of hoe ze ook heten).

** Oeps, mijn oog valt ook ff op de datum van dit topic :D :| **
 
Last edited:
Back
Top