sportstuur @ pia probleem

1nsane

2fast4you
hey, ik heb dus een tnt stuurtje gehaald en omdat die tnt clamps @ pia nogal problemen geven heb ik maar hele mooie fietsclamp gehaald, alleen ja zoals verwacht, de clamp is te wijd waardoor het stuur niet vast zit, er moet dus iets tussen komen maar er zullen vast wel mensen zijn die dit probleem ook gehad hebben, ik wil graag weten hoe die dat opgelost hebben want ik wil niet strax @ 90km/h een los stuur hebben ;)

Advertisement - register to remove this

Hoe groot is het verschil?. Als het heel klein is kun je er iets van tape tussen doen en strak aandraaien. Mocht het aardig groot zijn dan kun je een klein busje laten draaien die er precies tussenpast en daar 1x een een gleufje in te zagen van boven tot beneden. Zo kan het buisje ook nog beetje krimpen en helemaal goed aansluiten. Succes :)

mjah in bussen zie je dat al die stangen met klemmen vast zitten en daartussen zit nog een stuk rubberslang ofzo bestwel dik, en het is geen klein verschil, ik zal het zo ff opmeten, en iets laten draaien is bestwel duur hoor, vorige keer dat ik iets liet draaien was ik redelijk wat kwijt plus dat het een neten eind weg is...

Back