Sportstuur en ander vraagje.

Sjon987

Well-Known Member
Hallo,

Ik heb een vraagje over sportstuur en de clamps enzo want ik snap er helemaal niks meer van. Ik heb een Aprilia SR ( gewoon die oude ). Maar als ik op internet voor onderdelen kijk snap ik niet welke clamp etc ik moet kiezen. Ik wil gewoon een recht sportstuurtje met zon staafje in het midden zegmaar. en niet vooruitstaand gewoon recht kan iemand mij een link + clamp sturen etc en wat je er allemaal voor nodig hebt ? en dan heb ik nog een vraagje voor de schakelaars kunnen die gewoon worden overgezet van orginele naar sportstuur ? zo niet welke moet ik er dan op zetten? Want ik hoorde dat die schakelaars er niet op konden fzo.

Dankje alvast:D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

jaa, maar ik bedoel er eigenlijk mee een link van een site wat erop past enzo. want soms staat er wel bij kan op een sr maar ik wil gewoon een rechte en geen vooruitstaande.
kan iemand een link sturen van een sportstuurtje en clamp van een site waar je kan bestellen ?
 
je kan er een stuurpen voor een aerox opzetten,je kan dan wel je stuurslot ni meer gebruiken. die kan je krijgen bij easyparts.nl. je schakelaars kun je niet op het stuur zetten omdat bij het ori stuur in de stuurkap verwerkt zitten.
 
er zijn universele verkrijgbaar, gewoonde draden overnemen van je huidige schakelaars. of je schakelaars in je binnenkap inwerken
 
zou je een link kunnen geven van zo'n universele schakelaar + sportstuur + clamp ? die op me sr passen ? want ik snap er helemaal niks meer van nu. ben niet echt into the scooters haha.
 
iedere clamp voor aerox past sowieso wel, sr aerox area voorvorken hebben allemaal zelfde diameter, staat echter altijd aerox bij omdat dit (helaas) het meest voor de hand liggend is. binnen clampen heb je nog verschillende maten, weet niet zeker of een kleintje past, maar een te grote staat ook niet mooi. net waar je van houd maar als je zekerheid wilt zou ik voor middelmaat gaan, voor schakelaars kun je universeel gaan, maar behoud je weinig van je originele knoppen. Stage 6 schakelaartje zul je ongetwijfeld tegen komen, maar heeft dan ook maar een knop of 3/4. op marktplaats kun je ook kijken voor schakelaars van andere type scooters. bv beta ark. als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :+ iig succes !
 
Back
Top