Sport/cross stuur doppler, vraagjes

StefanM.ark

Well-Known Member
Om te beginnen,

Beste wensen iedereen!

Ik heb nu dus een beta, en ja het wordt voor een sport stuur.

Het eerste waar je naar kijkt is natuurlijk die stage6 vooruitstaand, die ik zelf

heel erg mooi vind.

Maar toen ik op het internet aan het SURFEN [ modern heah ] was,

kwam ik doppler clambs, en stuurtjes tegen. Ik vind ze er Geweldig uitzien!

Maar kan dat wel op een beta, en zijn ze ook in vooruitstaand?

Moet ik iets aan me beta veranderen? Zijn ze het geld wel waard?

Kortom: Zal ik het doen?

Ik vind het namelijk GEWELDIG om iets te hebben wat niet veel mensen hebben, en het ook nog mooi is!

Alvast bedankt

Steef

edit: in neem aan dat de rempot deksels voor aerox ook op beta kunnen

Last edited:
Advertisement - register to remove this

mja , als je het geweldig vind om iets te hebben wat een ander niet heeft moet je juist het originele stuur laten zitten :*

bedenk wel even dat je alle schakelaars , km tellen , dashboard etc. een plekje moet geven , en daarvoor ben je vaak weer extra artikelen nodig , dus nog meer geld.

zo'n stuurtje is het nooit waard , het is geen waardevermeerdering voor de scooter zelf ,het is alleen maar mooier voor jezelf. en wat je erin steekt krijg je niet weer hoor.

de rempotdeksels zijn niet hetzelfde...

Melf,

Toen ik besloten heb om uberhaubt een scooter te nemen, wist ik dat ik er NOOIT uit zou halen, wat ik er in heb gestoken. Nu heb ik tog een scooter, en heb ik er vrede mee. maar ik ga geen doppler stuur nemen. gewoon stage6 vooruistaand matzwart, met zwart tnt crossstuur. Mijn vraag is alleen nog, wat moet ik er bij kopen? behalve de clamb en stuur? wat is noodzakelijk, en wat is gewoon leuk?

ja vind jij ene km-teller / benzine meter noodzakelijk ?
ik niet. in de BB rijd ik gewoon met het verkeer mee. daar buiten wat het verkeer en weer toelaat.

benzine meter heb ik niet ook nodig. weet dat ik sowiso 3x op en neer school kan. = 180km.
en dan tank ik bij.

nee ik vind het totaal niet noodzakelijk, me km teller doet het nu ook niet.

Maar ik ga hem nu bestellen, zonder bezine meter of km teller.

Maar wat heb ik nou nog nodig dan? alleen clamb en stuur?

Ja, dat is het noodzakelijke.

edit: misschien ook nog nieuwe handvatten, aangezien je die natuurlijk van je oude stuur af moet halen. Dit gaat vaak niet al te makkelijk en moet je ze wel misschien eraf snijden om je schakelaars eraf te halen. Dus koop gelijk even nieuwe handvatten.

Succes

Back