Spookstekker Piaggio Fly

Eddy

Well-Known Member
Beste leden, ik heb een paar probleempjes met mijn Piaggio Fly. Deze bevinden zich op elektrisch gebied en helaas heb ik hier niet bijster veel verstand van. Ik hoop dat iemand hier me kan helpen.

Op de foto die ik heb bijgevoegd, zien jullie een stekkertje. Ik heb zelf gekeken waar deze stekker evt. in zou moeten, maar kon zo snel niets vinden. Wellicht herkent iemand deze? Hij is niet van de koplamp en heeft ook niets met het dashboard te maken, want daar is alles gewoon op aangesloten. Wel mist de scooter een claxon, maar kan me moeilijk voorstellen dat dit stekkertje daarvan is...(?)

Daarnaast doen alle 4 mijn knipperlichten het niet. Ook niet met aangesloten accu. Koplampen doen het beide en ook het achterlicht, maar het remlicht dan weer niet..
Heeft iemand hier een idee wat er aan de hand kan zijn en wat ik om te beginnen het beste kan doen?

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

Ed
 

Attachments

  • IMG_3940-1.JPG
    IMG_3940-1.JPG
    115.8 KB · Views: 13
Advertisement - register to remove this

Is moeilijk te zeggen zo via de foto , als je geen schema's hebt zou ik de scooter naar een scooterzaak brengen die hebben het vrij gauw gevonden maar het kan nooit veel zijn bij een scooter , zekeringetje, lampjes , slechte massa , onderbroken draadjes, een goede scooterzaak vind dit probleem in een uurtje. .. ik denk dat dat je beste oplossing is anders zou zelf je kunnen beginnen met mijn 4 punten te controleren als je in het bezit bent van een multimeter en je kan er mee overweg kom je een heel eind. ..;)
 
Dank voor jullie reacties!
Ik was op vakantie, vandaar dat ik er ook nu pas op reageer.

OT; Ik heb een andere kabelboom geïnstalleerd en toen was het probleem even weg. Er ontbrak een of andere unit die wel op de nieuwe kabelboom zat en dit loste het probleem dus even op.

Echter klapt nu de ene na de andere zekering er direct uit en de accu wordt leggetrokken in dit proces..
Een scooterwinkel is voor mij op dit moment geen optie, dus als iemand het probleem herkent hoor ik het graag.
Misschien kan ik het dan zelf oplossen :) nogmaals dank!
 
Back
Top