Showcase spongeRob's zip ac

Advertisement - register to remove this

@spongerob Sorry dat de foto's weg zijn. Ik moest een lastige keuze maken, maar ik hoop dat met deze keuze er voortaan ook meer reakties komen op de showroom. Ik baalde er ook van dat ik ze niet heb kunnen overzetten.
 
Wat een nette scooter Tricolore met Polini blauw , hele geslaagde combi !!
iets origineels met oog voor detail heel tof gedaan :sunglasses:
 
@ bas,ahzo geen probleem maar ik verstond het niet zo goed. ik post ze er terug tussen.

@evolution,thx voor de toffe reaktie!

dus het samenstellen van het blokje , behalve de ontsteking inlaatstuk en de valve's van malossi zijn is de rest polini evo. (motorisch dan)
juist de whoop disc en de veringset is ook malossi.





en als carbu heb ik de polini (dellorto) aangeschaft. lijkt me heel degelijke en mooi afgwerkt carbutje. flens is aangepast naar malossi spruitstuk.
(verpakking is van nieuwe polini carbu)



als dashboardje heb ik nog geen keuze gemaakt. alfano lijkt me overbodig geld want aan de temperatuur kan ik toch niets veranderen.
mss juist een toerenteller...voor de vario's wat bij te stellen dan.

 
zoals je kan zien heb ik het handschoenbakje terug geplaatst (vind het iets "voller" zo) juist ben ik wel nog aan een systeem bezig dat het sleuteltje zal vervangen worden door een clip.

even vergeten vermelden dat ik terug andere vork geplaatst heb. deze is afgedraaid (gekocht van timmy van donderen)
 
Back
Top