Spoiler voor Typhoon

Arjan-FS

Well-Known Member
he mensen ik heb een typhoon, maar zoals meeste van jullie wel weten zit er achterop zo´n gare beugel.
Ik wil deze beugel er afhalen en er dan een spoiler op zetten, maar nou had ik wel op easy parts spoilers gezien maar die zijn allemaal met achterlicht. weten jullie misschien waar ik een spoiler ken vinden zonder achterlicht en die er ook nog eens stoer uit ziet ??
 
Advertisement - register to remove this

sowieso passen andere spoilers niet zomaar op een tph.. je zal dingen zelf moeten fixen als bevestiging

dit is trouwens zo'n spy spoiler:
51-1081099344.jpg
 
Coele Spoilerrrrrr

Past dat gekke ding ook op een neo's.....???¿¿¿

En wat moet die kosten...

Heb wel interesse
 
ik geloof dat ze een tijdje after-market zijn gemaakt door Axwin.. maar verder enkele als origineel Yamaha accessoire te krijgen..

ze waren namelijk bij de limited edition van BW's Next oftewel een Booster Next Generation

en past niet 'zomaar' op een neos vanwege het zadel...

foto op neo's
1022003121neotuner6.jpg


Meer foto's: http://www.scooterbase.net/scoot.php?ID=7890
 
Alles kan passend gemaakt worden... Std is ie van een Spy en deze gozer heeft hem op een Aerox gefixed, dus denk dat hij met een beetje fantasie ook wel op een Neo's past ;)

//offtopic
Die Aerox is echt (&#^&^(#$ lelijk :r :|
 
weet iemand misschien ook waar zulke spoilers te koop zijn want ik ken alleen maar van die gare dingen met achterlicht vinden.
Trouwens deze spoilers zijn zekers wel lauw
heb ook nog nooit een typhoon met zo´n spoiler gezien :D
 
Kijk die op de neo's staat mooier dan die Aerox(gaar ding trouwens om te zien).

Weet iemand wat zo'n spoilertje kost, en waar die te koop is(liefst omgeving Rotterdam).
 
Mmmm misschien eens met de naam en type ff bij m'n grote vriend fred motoren gaan slijmen, regelt tie m denk ik wel voor me......als t lukt....
 
Originally posted by psycho
Mmmm misschien eens met de naam en type ff bij m'n grote vriend fred motoren gaan slijmen, regelt tie m denk ik wel voor me......als t lukt....

denk dat ik van de week ook eens ff langs fred motoren ga ff kijken of hun misschien weten hoe ik er aan kan komen :d
 
Originally posted by Razma
ik denk dat je het in Belgie moet gaan zoeken... in NL kan ik me niet indenken waar ze te koop kunnen zijn...

he heb je voor mij misschien paar site van belgische scooter winkels ofzo waar je online ken bestellen misschien dat ik daar wat ken vinden :d
 
neej.. is niet online te bestellen voor zover ik weet... jullie zijn gewoon allemaal teveel verwend. Voor zover ik weet zijn ze zelfs nooit in NL geleverd (het type scooter me de spoiler dan..)

fotootje van de spoiler op de scooter waar die op hoort :)
1067473830DSC00079.jpg
 
Back
Top