$ $uit3 Well-Known Member 28 February 2004 #1 yo mensen, ik heb een nieuw asje in me aerox gestoken, en ik wil nu het spietje van me oude (orginele)as over zetten maar : hoe krijg ik dit ding er in gods naam uit? heb het met een tangetje geprobeerd maar ik krijg het niet... alvast bedankt
yo mensen, ik heb een nieuw asje in me aerox gestoken, en ik wil nu het spietje van me oude (orginele)as over zetten maar : hoe krijg ik dit ding er in gods naam uit? heb het met een tangetje geprobeerd maar ik krijg het niet... alvast bedankt
Ronnie Well-Known Member 28 February 2004 #2 Beetje met een kleine schroevendraaier klote. succes. Upvote 0 Downvote
Ronnie Well-Known Member 28 February 2004 #4 Originally posted by Stef-T wat is spietje ???:S:S Click to expand... Dat is het halve maantje wat op je krukas zit aan de ontstekings kant. Gebruik ff de search, daar staat denk ik meer info over in en maybe een picca. Upvote 0 Downvote
Originally posted by Stef-T wat is spietje ???:S:S Click to expand... Dat is het halve maantje wat op je krukas zit aan de ontstekings kant. Gebruik ff de search, daar staat denk ik meer info over in en maybe een picca.
Rooienaar 5.2L V8 29 February 2004 #5 het zit er gewoon los ingelegd dus je zou het er zo uit moeten kunnen "wrikken" met een schroevendraaiertje. Upvote 0 Downvote
het zit er gewoon los ingelegd dus je zou het er zo uit moeten kunnen "wrikken" met een schroevendraaiertje.
P PaulPhantoM Guest 29 February 2004 #6 Het KAN idd dat ie "vast" zit , als je dan met een schroevendraaier aan de weer gaat , krijg je vaak braampjes en dan gaat ie weer niet goed op de nwe krukas of niet goed op het vliegwiel , beter koop je een nwe , kost nix. :W Upvote 0 Downvote
Het KAN idd dat ie "vast" zit , als je dan met een schroevendraaier aan de weer gaat , krijg je vaak braampjes en dan gaat ie weer niet goed op de nwe krukas of niet goed op het vliegwiel , beter koop je een nwe , kost nix. :W
$ $uit3 Well-Known Member 1 March 2004 #7 mja idd ik heb ff een nieuwe gehaald en die oude eruit getikt met een schroevendraaier... naja slotje er op Upvote 0 Downvote
mja idd ik heb ff een nieuwe gehaald en die oude eruit getikt met een schroevendraaier... naja slotje er op