Spiet,team04,polini overrange,rs24/10

Status
Not open for further replies.

Enzo

Runter an Gas!
Te koop:

MHR SPEED CILINDER, Is niet het 7t model maar 1tje daarvoor. Is maximaal bewerkt door Twins.(prijskaartje tunen:150euro) Heb er na het tunen 1 seizoen mee gereden en er op verschillende meetings mee op de testbank gestaan. Het laatste en het hoogste gemeten was op Meppel waar ik met een niet afgestelde/gare koppeling een dip had tot de 30 kmph maar toch nog wel 20.3pk af gaf. Zuigertje is 1 seizoen gebruikt dus misschien wel aan te raden voor een poesthoontje en een nieuwe zuiger. Wanneer er een nieuwe zuiger monteerd wordt kan er nog makkelijk over de 20.3 pk heen gescoord worden aangezien deze score is behaald met deze zuiger die al een seizoen oud is op dit moment. Voorderest is de cilinder compleet met: Cilinder, zuiger, zuigerveer, binnenkop en buitenkop.

Prijs= Bieden, bied wel normaal want het tunen koste al 150 euro en dan heb ik het nog niet over de cilinder zelf gehad!

Fotos:







MALOSSI Team 2004 pijp

Is altijd goed ingeolied enz. Valt weinig over te zeggen. Geen roest, deuken, of andere fratsen. Presteerd zeer goed op evo en speed cilinders.
Is helemaal compleet tot op moertjes en boutjes toe!

Foto:


Prijs= Bieden, maar wel normaal aangezien deze uitlaat is superstaat is en niet voor een drol en 2 knikkers weggaat :D


De Team krukas gaat alleen weg in combinatie met de cilinder en eventueel runner DD carter kotterd en tuned op speed cilinder.(met dit carter ook die 20.3 behaald)


Team 1999 as. Gewoon goed. 2 sobw races en 1 seizoen meetings oud. Gaat alleen weg in combinatie met uitlaat en cilinder anders hou ik deze as zelf.




Prijs voor cil, pijp en asje= ook bieden!



Ook heb ik nog te koop een Polini overrange en rs24/10 achterveer


Gr Enzo
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top