This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Speling op mijn voorvork

mhr*nrg

Well-Known Member
Hallo,
zo als je ziet heb ik een probleempje met mn voorvork het is een nette sebac voorvork van een runner niet versleten maar mijn linker poot heeft een klein beetje speling hoe kom ik hier vanaf of wat kan ik het best doen behalve een nieuwe voorvork kopen



relax als je een handig antwoord heb
 
ewmmm jah als ik me voorem inknijp asl ik stilsta en dan een beetje op en neer duw dan voel ik m het beste.
in de linker poot beetje bovenin als ik het goed zie
 
nej het zit echt in de poot en de huls die gaan neit lekker jah ik heb er nog nooit een uit elkaar getrokken dus da wil ik voorzichtig doen maar hoe zit dat presies dan en is het niet gwoon da bovenste moertje ofzo :S
 
ik heb dus precies hetzelfde
de dealer raadde mij aan om de busjes in de poot te vervangen
maar dat is erg tijdrofend werk dus ben er nooit aan toe gekomen
dus als je het wil maken zul je toch heel je voorvork uit elkaar moeten trekken
 
idd , dan zijn de busjes versleten , het is een kloten karwei meestal om de vork uit elkaar te halen , en meestal zijn de onderpootjes zelf ook versleten dus zouden er dan ook nieuw in moeten. persoonlijk ben ik van mening dat je beter een andere vork kan kopen dan als je toch geld uit geeft , de std vork is sowiezo al erg brak.
 
ff idd de voorvork uitelkaar halen, opnieuw invette, of weet ik veel wat, miss iets gebroke ofzow?! opnieuw aandraaie, kijk uit dat als je iets eraf haalt, je wel weet waar ie moet